Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Binata Mohanta

Drama Others

3  

Binata Mohanta

Drama Others

ରାଜରାସ୍ତାର ବରଷା ରାତି

ରାଜରାସ୍ତାର ବରଷା ରାତି

1 min
122


ଆନନ୍ଦ ନେଉଥିଲୁ ଝିପିଝିପି ବର୍ଷାର

               ଆମେ ଦୁହେଁ ପ୍ରେମୀ ଯୁଗଳ

ହାତେ ହାତ ଛନ୍ଦି ବୁଲୁଥିଲୁ

                ସାଙ୍ଗରେ ପାଦର ତାଳ ।


ରାଜରାସ୍ତା ଥିଲା ଜନଶୂନ୍ୟ

                ଅନ୍ଧକାର ସହ ସୁଲୁସୁଲିଆ ପବନ

କାଁ ଭାଁ କେଉଁଠି କେମିତି

        କରୁଥିଲେ ଯାତ୍ରୀ ଗମନା ଗମନ ।


ହଠାତ୍ ପଛରୁ ଶୁଭିଲା ଦିଦି

               ଦିଦି ରହି ଯାଅ ଟିକେ

ପଛକୁ ମୁହଁ ବୁଲେଇ ଦେଖିଲି

               ପିଲାଟିଏ ଗୋଲାପ ଧରିଛି ଥୋକେ ।


ନେହୁରା ହେଲା ଆମ ଦୁହିଁଙ୍କୁ

                ଗୋଲାପଟିଏ ମୋଠାରୁ ନିଅ

ବରଷା ଯୋଗୁଁ ଆଜି କିଛି ବିକିନି

                ଗୋଟାଏ ନେଇ ଦଶ ଟଙ୍କା ଦିଅ ।


ପିଲାଟିକୁ ଦେଖି ଆମେ ହେଲୁ ଛାନିଆ

                 ବରଷାରେ ଏମିତି ଭିଜୁଛୁ କିଆଁ

ତମେ ପଇସା ଦେଲେ ନେବି କିରୋସିନି

               ଜେଜେ ମା' ଲଗାଇବ ଡିବିରି ନିଆଁ ।


ହତବାକ୍ ହେଲୁ ଶୁଣି ତା କଥା

                ପିଲାଟି କହିଲା ମୁହିଁ ଅନାଥ

ବନ୍ଧୁ ମୋର ବଢାଇଲେ ଫୁଲକୁ ହାତ

               କିଣି ନେଲେ ସେ ଫୁଲ ସମସ୍ତ ।


କହିଲୁ ତା'କୁ ବାବୁ ଆସ ଆମ ସାଥିରେ

               କିଛି ଖାଦ୍ୟ କିଣି ଦେଲୁ ତା ହାତେ

ବଢ଼ାଇ ଦେଇ କହିଲୁ ଘରକୁ ଯାଇ

                ଖାଇବ ଦୁହେଁ ଜେଜେ ମାଆ ସାଥେ ।


Rate this content
Log in