Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bidyadhar Mantry

Abstract Inspirational

3  

Bidyadhar Mantry

Abstract Inspirational

ପତିତପାବନ

ପତିତପାବନ

1 min
209



ପତିତପାବନ ବୋଲି ଉଡ଼ାଉଛ ବାନା

ନୀଳଚକ୍ରେ ଉଡୁଅଛି ବାନା

ଦାନା କନା ପାଉଛି ତୁମରି କରୁଣାରୁ

ହେଲେ ମନ କିଆଁ ଆନମନା ।


ସୁଖ ସମୟରେ ତୁମ ନାମ ଭୁଲିଯାଏ

ମୋହ ମାୟାରେ ମନ ଭ୍ରମୁଚ୍ଛି

ଦୁଃଖ ସମୟରେ ପତିତପାବନ ନାମ

ଆପେ ଆପେ ମନକୁ ଆସୁଛି ।


ମନ୍ଦ କାମ କଲା ବେଳେ ମନରେ ଗରବ

ମନ୍ଦ କାମ ଦେଖୁନାହିଁ କେହି

କ୍ଷଣିକ ର ସୁଖ ପାଇଁ ପାପ ପୁର୍ଣ୍ଣ କଥା 

ମନେ ଭାବେ କେହି ଶୁଣୁ ନାହିଁ ।


ଦୁଃଖ ବିପଦ ଯେବେ ବି ହୁଅଇ ଦାରୁଣ

ମନେ ପଡେ ମନ୍ଦିର ଦୁଆର

ମନେ ମନେ ଦୁଃଖ ଜଣାଇ ଗୁହାରି କରେ

ଏ ପତିତ ର ଦୁଃଖ ଦୂର କର ।


ଦୁଃଖ ମୋର ଶୁଣୁଛନ୍ତି ପତିତପାବନ

ସବୁ ଦୁଃଖ ନିଶ୍ଚେ ହେବ ଦୂର

ସୁଖେ ଭୁଲି ଦୁଃଖରେ ଗୁହାରି କରୁଛି

ଏଇ ଅଧମ ପତିତ ପାମର।


ପତିତପାବନ ଚାହିଁ ଜଣାଉଛି ଦୁଃଖ

କୃପା କରି ହୁଅ ମନ-ମିତ 

ପତିତ ଉଦ୍ଧାର ପାଇଁ ଏ କଳି କାଳରେ

ରତ୍ନ ସିଂହାସନେ ବିରାଜିତ

ଏ କଳି ଯୁଗର ପାପୀ ପତିତ ମାନଙ୍କୁ

ରକ୍ଷାକର ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract