Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjya Tripathy

Abstract

3  

Sanjya Tripathy

Abstract

ପତିପତ୍ନୀ ଗୋଟିଏ ତିଆରି କରାଯାଇଥିବା

ପତିପତ୍ନୀ ଗୋଟିଏ ତିଆରି କରାଯାଇଥିବା

1 min
118


ପତିପତ୍ନୀ

ଗୋଟିଏ ତିଆରି କରାଯାଇଥିବା ସଂପର୍କ

ପୂର୍ବରୁ କେବେ ପରସ୍ପରକୁ ଦେଖି ନ ଥିଲେ

ଏବେ ପୁରା ଜୀବନ ସାଥୀ

ପୂର୍ବରୁ ଅପରିଚିତ

ପୁଣି ଧୀରେ ଧୀରେ ପରିଚୟ

ଧୀରେ ଧୀରେ ହେଉଥିବା ହୃଦୟସ୍ପର୍ଶ

କଥାବାର୍ତ୍ତା ବନ୍ଦ

କେବେ ଚିନ୍-କେବେ ଅହଂ

ପୁଣି ଧୀରେ ଧୀରେ ପ୍ରସ୍ତୁତ ହୁଏ ପ୍ରେମପୁଷ୍ପର ମାଳା

ତା ପରେ ଏକ ଜୀବତା- ଦୁଇଟି ଶରୀର ଗୋଟିଏ ଆତ୍ମା

ବୈବାହିକ ଜୀବନ ପରିପକ୍ବ ହେବା ପାଇଁ ସମୟ ଲାଗେ

ଧୀରେ ଧୀରେ ଜୀବନରେ ମିଠା ସ୍ବାଦ ଆସିଯାଏ

ଠିକ୍ ଆଵାର ପରି- ଯେତିକି ପୁରୁଣା ସେତିକି ମନଗଢାଣିଆ ସ୍ବାଦ

ପତିପତ୍ନୀ ପରସ୍ପରକୁ ଜାଣତି-ବୃକ୍ଷ ବଢିବାରେ

ଫୁଲ ଆସେ- ଫଳ ଆସେ

ସଂପର୍କ ଆହୁରି ସୁଦୃଢ ହୋଇଯାଏ

ବୃକ୍ଷ ବଢିଚାରେ - ବେଲା ଫୁଟେ-ଫୁଲ ଫଳ ଆସେ

ସଂପର୍କ ଆହୁରି ମକ୍‌ବୁତ ହୁଏ- ଧୀରେ ଧୀରେ

ଏକାଠି ନ ରହିଲେ ଭଲ ଲାଗେ ନାହିଁ

ବୟସ ବଢିଚାଲେ-ଉଭୟେ ଉଭୟଙ୍କ ମଧ୍ୟରେ ଅଧ୍ଵ ଆଶ୍ରିତ ହୋଇ

ଯତି-ବିଚ୍ଛେଦରେ ଏକ ଶୂନ୍ୟତା ସୃଷ୍ଟି ହୁଏ

ପୁଣି ଧୀରେ ଧୀରେ ମନରେ ଭୟ ଆସେ

ଯେ ଚାଲିଗଲେ ମୁଁ କେମତି ବଂଚିବି ।

ମନରେ ଉଠୁଥିବା ଏହି ପ୍ରଶ୍ନ ମଧ୍ୟରେ ଦୁହେଁ ଦୁହିଁକର

ସ୍ଵତନ୍ତ୍ର ଅସ୍ତିତ୍ବ ସ୍ଵତଃ ଭୂଲିଯାଆନ୍ତି

କିପରି ବିଚିତ୍ର ସଂପର୍କ

କିଏ କେଉଁଠାରେ ଆଉ ଗୋଟି ନିର୍ମିତ ହୋଇଥିବା

ବନ୍ଧନ ବିବାହ ଏକ ଭରସା-ସମର୍ପଣ

ପ୍ରଶଂସା ସେଇ ପ୍ରୀତିର

ଯିଏ ନିଜର ଘର ଛାଡି ଦେଲା

ଆଉ ଧନ୍ୟ ସେ ପୁରୁଷ ଯିଏ ଅଚିହ୍ନା ସ୍ତ୍ରୀକୁ

ଘର ସମର୍ପି ଦେଲା ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract