ଅପରାଧ ଅପରାଧ
ଅପେକ୍ଷା ଅପେକ୍ଷା
ମିଳି ଗଲେ ଟିକେ ସାବାସି , ପ୍ରଶଂସାଟିଏ ଖୁସି ହେଇ ଯାଏ ଲେଖାରେ ସାର୍ଥକ ହୁଏ ମିଳି ଗଲେ ଟିକେ ସାବାସି , ପ୍ରଶଂସାଟିଏ ଖୁସି ହେଇ ଯାଏ ଲେଖାରେ ସାର୍ଥକ ହୁଏ
ଈର୍ଷା ,ରାଗ ,ଦ୍ଵେଷ ଭଲଗୁଣ ନୁହେଁ ତାହାଠୁ ତ ରହେ ଦୂରେ , ତୁଚ୍ଛା କଥାଟାରେ ଭାଳି ହୋଇ କିଆଁ ରହିବ ଈର୍ଷା ,ରାଗ ,ଦ୍ଵେଷ ଭଲଗୁଣ ନୁହେଁ ତାହାଠୁ ତ ରହେ ଦୂରେ , ତୁଚ୍ଛା କଥାଟାରେ ଭାଳି ହୋଇ ...
ସାଇତି ଥିବା ଅନେକ ଚିଠି ରୁ ମିଳିଲା ଚିଠି ଟିଏ ଫିମ୍ପିମରା ଅସ୍ପଷ୍ଟ ତଥାପି ହୃଦୟ ରେ ଜଳ ଜଳ ସାଇତି ଥିବା ଅନେକ ଚିଠି ରୁ ମିଳିଲା ଚିଠି ଟିଏ ଫିମ୍ପିମରା ଅସ୍ପଷ୍ଟ ତଥାପି ହୃଦ...
ଘରଦ୍ବାର ରଖେ ସଫାସୁତୁର ସଜାଏ ବଗିଚା ନାନା ଜାତି ଫୁଲେ ନିଅଇ ଗଛର କେତେ ଯତନ କରୁଥାଏ ସିଏ ଗଛର ଆଦର ଘରଦ୍ବାର ରଖେ ସଫାସୁତୁର ସଜାଏ ବଗିଚା ନାନା ଜାତି ଫୁଲେ ନିଅଇ ଗଛର କେତେ ଯତନ କରୁଥା...