Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pranati Panda

Inspirational Others

4.5  

Pranati Panda

Inspirational Others

ପରଶାମୃତ

ପରଶାମୃତ

1 min
408



ଜୀବନ ଏମିତି ଜଟିଳ ଗଣିତ

ଯେତେ କସୁଥିବ ବସି ,

ଅଅଁଳା ରସର କଷା ପାଣି ପରି

ଢୋକୁଥିବ ବସି ବସି ।


ଭାଗ୍ୟ ଭାଗଫଳ ଶେଷ ହୋଇଗଲେ

ଖାଲି ହୁଏ ଅବଶୋଷ ,

ମାୟା ସଂସାରର ଶେଷ ପଥ ପରା 

ସ୍ମୃତିର ଶେଷ ନିଃଶ୍ୱାସ ।


ଏ ଜୀବନ କେବେ ଶ୍ୱାପଦ ସଙ୍କୁଳ

ବନାନୀର ବନପଥ ,

କେବେ ପୁଣି ସିଏ ପୁଣ୍ୟ ନନ୍ଦିଘୋଷ 

ସୁଗନ୍ଧିତ ସଜା ରଥ ।


ପ୍ରଭୁ ସମର୍ପଣେ ଜୀବନ ଆରମ୍ଭ

ଚଳୁଛି ଜୀବନ ପଥ ,

କରିବନି ପର କରୁଛି ଜୁହାର

ଦେବ ଦେବ ଜଗନ୍ନାଥ ।


ସୁଖ ଦୁଃଖ ହସ କାନ୍ଦର ଫର୍ଦ୍ଦରେ

ତୁମେ ମୋ ଜୀବନ ମୁକ୍ତି ,

ଶେଷ ଦିନ ଯାଏଁ ତୁମ ଆଶୀର୍ବାଦ

କେବଳ ମୋହର ଶକ୍ତି ।


ସମୟ ହାତରେ ଖେଳନା ଟିଏ ମୁଁ

ଏ ଜୀବନ ତୁମ ଦାନ ,

ଶରଣ ପଶୁଛି ସମର୍ପି ଦେଇଛି

ତୁମ ବିନା ନାହିଁ ଆନ ।


ବିଶ୍ବାସ ଭିତର ନିଃଶ୍ୱାସ ହେ ତୁମେ

ତୁମରି ଭିତରେ ହଜି ,

ପାପଠୁଁ ପୁଣ୍ୟର ଆୟୁଷ ଭିତରେ

ତୁମେ ସବୁକିଛି ଆଜି ।


ସମର୍ପି ଦେଇଛି ସଂସାର ଅର୍ଗଳି

ହେ ! ପ୍ରଭୁ ଭାଗ୍ୟ ବିଧାତା ,

ଆଶ୍ରୟ ମାଗୁଛି ତୁମ ଶ୍ରୀଚରଣେ 

ମୁଁ ପରା ତୁମ ଆଶ୍ରିତା ।


ତୁମ ପାଶେ ବନ୍ଧା ଜୀବନର ସ୍ରୋତ

ଆକୁଳେ ପ୍ରତୀକ୍ଷା ରତ ,

ଅତି ଶରଧାରେ ଥରଟିଏ ମାତ୍ର

ଦେବକି ପରଶାମୃତ । (?)


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational