Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Baby Nayak

Inspirational

2  

Baby Nayak

Inspirational

ପ୍ରଣାମ ହେ ଗୁରୁ

ପ୍ରଣାମ ହେ ଗୁରୁ

1 min
83



ଶିଳାରୁ ସାଜିଲି ମୂର୍ତ୍ତି  

ମାଟିରୁ କଳସ

ଅନ୍ତରେ ଭରିଲ ମୋର 

ଜ୍ଞାନର ପୀୟୁଷ ।


ଅନ୍ଧକାର ପଥଧାରେ 

ଢାଳି ଦିବ୍ୟାଲୋକ 

ଲଭିଲି ଜୀବନେ ଯେଉଁ 

ଅପୂର୍ବ ପୁଲକ ।


ହାତ ଧରି ଦେଖାଇଲ 

ଚାଲିବାର ରାହା 

ସବୁ ଦୁଃଖ ଆପଦରେ 

ତୁମେ ପରା ସାହା ।


 ଯାହା ସୁଦୟାରୁ ଦିନେ 

 କଲି ଭୂମି ସ୍ପର୍ଶ

ପାଳିଲା ଯତନେ ଦେଇ 

ଅମୃତ ପରଶ ।


ଯେଉଁ ଚାରୁ ଚିତ୍ରପଟ 

ଦେଖି ଚଉଦିଗେ 

ଚଞ୍ଚଳ ହୁଅଇ ପ୍ରାଣ 

ଅଧୀର ଆବେଗେ ।


ପଠାଇଛନ୍ତି ଧରାକୁ

 ଯେଉଁ ଦିବ୍ୟସ୍ରଷ୍ଟା

ଯା' ଲାଗି ଲେଖା ହୋଇଛି 

ଜୀବନର ପୃଷ୍ଠା ।


ମଥାପରେ ଅଛି

 ଗୁରୁଜନଙ୍କ ଆଶିଷ

ଲଘୁଜନେ ସ୍ନେହ ବଳେ 

କରିଛନ୍ତି ବଶ ।


ସେହି ଗୁରୁ, ପିତା , ମାତା, 

ପ୍ରକୃତି, ଈଶ୍ବର 

ତାଙ୍କ ପବିତ୍ର ପୟରେ 

କୋଟି ନମସ୍କାର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational