Asish Behera

Romance Inspirational

4.0  

Asish Behera

Romance Inspirational

ପ୍ରିୟେ

ପ୍ରିୟେ

1 min
160


ଜୀବନ ଗୋଟିଏ କଣ୍ଟକିତ ପଥ

 ଚାଲିବା ପାଇଁକି

  ହୁଏ ଭାରି କଷ୍ଟ

ସେ ପଥରେ ଯେବେ ତୁମେ ଭେଟ ହେଲ

 କଣ୍ଟକିତ ମାର୍ଗ

  ପୁଷ୍ପମୟ କଲ



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance