Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kunja Bihari Dalai

Inspirational

4  

Kunja Bihari Dalai

Inspirational

ପରିଧାନ ହିଁ ପରିଚୟ

ପରିଧାନ ହିଁ ପରିଚୟ

1 min
967


ଜନୈକା ମହିଳା ପରିବା ନିମନ୍ତେ

ବାହାରିଲେ ବଜାରକୁ,

ଅଟୋ ଚାଳକ ଟେ ପଚାରୁଛି "ମାଆ"

ଅଟୋ ଲାଗିବ ଯିବାକୁ ।


ମନା କରିଦେଇ ମହିଳା ଜଣକ

ଚାଲିଲେ ଆଗକୁ ମାଡି଼,

ତହିଁ ପରଦିନ ଝିଅକୁ ତାଙ୍କର

ବିଦ୍ୟାଳୟେ ଗଲେ ଛାଡି଼।


ଲେଉଟି ଆସନ୍ତେ ସେହି ଅଟୋବାଲା

ପଚାରଇ ଝାଡି଼ ଗଳା,

ମର୍କତ ନଗର ଯିବକି "ଭଉଣୀ"

ମନାକଲେ ସେ ମହିଳା ।


ତୃତୀୟ ଦିବସେ ବାନ୍ଧବୀ ଘରକୁ

ବାହାରନ୍ତି ସିଏ ଯେବେ,

ପୂର୍ବ ଅଟୋବାଲା ପଚାରଇ ଆସି

"ମାଡାମ୍‌" କୁଆଡେ ଯିବେ ?


ବାନ୍ଧବୀ ଘରର ଠିକଣାଟି ଦେଇ

ଅଟୋରେ ବସିଲା ପରେ,

ପଚାରନ୍ତି ସିଏ ଅଟୋ ଚାଳକକୁ

କହିବକି ମୋତେ ଥରେ ।


ପ୍ରଥମ ଦିନରେ ଡାକିଥିଲ "ମାଆ"

"ଭଉଣୀ" ଦ୍ଵିତୀୟ ଦିନେ,

ଆଜି ପୁଣି ମୋତେ ଡାକିଲ "ମାଡାମ୍‌"

ସନ୍ଦେହ ଜାଗଇ ମନେ ।


କହେ ଅଟୋବାଲା ପ୍ରଥମ ଦେଖାରେ

ଶାଢ଼ୀ ତୁମେ ପିନ୍ଧିଥିଲ,

ଏଣୁ "ମାଆ" ବୋଲି ଡାକିଥିଲି ଯେଣୁ

ମାଆ ପରି ଦିଶୁଥିଲ ।


ଦ୍ବିତୀୟ ଦିନରେ ଶଲ୍‌ୱାର୍ କୁର୍ତ୍ତାରେ

ଲାଗିଲ "ଭଉଣୀ" ଭଳି,

ଜିନ୍ସ୍‌ ଟପ୍‌ ପିନ୍ଧା ଆଧୁନିକା ଆଜି

ଏଣୁ "ମାଡାମ୍‌" ଡାକିଲି ।


ଶାଳୀନତା ଭରା ପରିଧାନ ଦେଖି

ମନେ ଜାଗଇ ସମ୍ଭ୍ରମ,

ଅଶାଳୀନ ବେଶଭୂଷା ଯେ ନୁହଇ

ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟର ଅନୁକ୍ରମ ।


ଆଧୁନିକତା ର ନାଆଁରେ କଦର୍ଯ୍ୟ 

ପୋଷାକ ଯେ ଅତିଶୟ,

କିଏବା ନଜାଣେ ଆଜିର ଯୁଗରେ 

ପୋଷାକ ହିଁ ପରିଚୟ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational