Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Agni kumar Sahu

Romance

4  

Agni kumar Sahu

Romance

ପ୍ରେୟସୀ ପ୍ରିୟା

ପ୍ରେୟସୀ ପ୍ରିୟା

1 min
331



ପ୍ରେୟସୀ ପ୍ରିୟା ଗୋ         ପ୍ରେମ କାଙ୍ଗାଳୁଣୀ

                ପ୍ରତିକ୍ଷା କରିଛି ମନେ

ପ୍ରେମ ଫଗୁଣର               ପସରା ମେଲାଇ

                 ଆସିବ ମୋର ସଦନେ ।


ବସନ୍ତ ମଳୟ                    ବହି ଆସିଲାଣି

                  ଜାଣି ତବ ଆଗମନ

ନବ ପଲ୍ଳବିତ                କୁସୁମ କାନନ

            କରୁଅଛି ନିମନ୍ତ୍ରଣ ।


ଆମ୍ବ ବଣେ ଆସି              କୋଇଲି ରାବଇ

              କରି କୁହୁ କୁହୁ ତାନ

ବଉଳ ବାସନା                 ଚହଟି ଯାଉଛି

             ମୋହି ମଧୁମକ୍ଷି ମନ ।


ମଧୁ ମାସ ଆସି               ପ୍ରବେଶ ହୋଇଲା

               ଆସି ମଧୁର ଲଗନେ

ବିରହିଣି ପ୍ରିୟା                ମନ ଉପବନେ

              ରାଜୁତି କରିବ ଦିନେ ।


ପ୍ରିୟା ମନଜାଣି                ରଖିଛି ସାଇତି

                 ମନବନେ ପ୍ରିତିଫୁଲ

ମଧୁ ଭରା ରାତି                 ଦେବି ଉପହାର

                ଶାଶ୍ଵତ ପ୍ରେମର ମୂଳ ।


ଦୋଳମଣ୍ଡପ ରେ                ରାଧାକୃଷ୍ଣ ଙ୍କର

                ଅମର ପ୍ରେମର ଗାଥା

ଅବିର ର ରଙ୍ଗେ           ରଙ୍ଗେଇ ଦେବି ଳୋ

               ଗାଇବା ପ୍ରେମର ଗାଥା ।


ଫଗୁଣର ରଙ୍ଗେ               ରଙ୍ଗେଇ ଅବିର

               ଇନ୍ଦ୍ରଧନୁ ସାତ ରଙ୍ଗ

ଗୋଲାପର ଶେଜ               ସଜାଇ ଦେବି ମୁଁ

                 ବୁହାଇ ପ୍ରିତୀ ତରଙ୍ଗ ।


ମଳୟ ସମୀର                ବହିବ ସଧିରେ

                 କୁସୁମ ର ବାସ ନେଇ

ଅଭିମାନୀ ମୋର               ପାଦ ଚାପି ଚାପି

                  ଆସିବ ଡେଣା ମେଲାଇ ।


ପ୍ରେମର ଝରଣା                 ବହି ଚାଲି ଥିବ

                 ବସନ୍ତରେ ତାଳ ଦେଇ

ମଧୁଝରା ରାତି                   ପିରତି ପସରା

                ମାଦକ ହୃଦେ ଜାଗଇ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance