ପ୍ରେମରେ କେବେ
ପ୍ରେମରେ କେବେ
ପ୍ରେମ ନୁହେଁ ଏକ ବଜାର ସଉଦା
କିଣି ପୁଣି ବିକି ଦେବ,
ପ୍ରେମ ଅଟେ ସେଜେ ଶାଶ୍ୱତ ପୁଣି
ହୃଦୟକୁ ଯୋଡି ଦେବ ।
ପ୍ରେମ କରି କେହି କେବେ
ହାରିଯାଏ ଜୀବନର ବାଜି,
ପ୍ରେମରେ ପ୍ରତାରଣା ଆସିଯାଏ ଯେବେ
ଧୋକା କରିବାକୁ ମନ ହୁଏ ରାଜି ।
ତୁମେ ଅଛ ଆଜି ନଥିବ କାଲିକୁ
ପ୍ରେମ ଅଛି ରହିଥିବ,
ଶାଶ୍ୱତ ପ୍ରେମରେ ଜୀଇଁଲେ ଜୀବନ
ସବୁଦିନ ତୁମେ ମନେ ଥିବ ।
ଧୂଆଁ ଧୂଆଁ ଲାଗେ ଜୀବନର ସଂଜ
ତୁମେ ଆସି ଗଲା ପରେ,
ତୁମରି ସ୍ମୃତିକୁ ବାହୁନି କାନ୍ଦଇ
ପ୍ରେମରେ ହାରିଗଲା ପରେ ।
କେତେଦୂର ତୁମେ ଅଛଗୋ ସାଥି
ଚାଲି ଆସ ଏବେ ପାଶେ,
ତୁମରି ବିହୁନେ ଅବୁଝା ଏ ମନ
ବିକଳ ହୁଏ ପ୍ରେମ ଶୋଷେ ।।