Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ABADHOOT PANDA

Romance Others

4  

ABADHOOT PANDA

Romance Others

ପ୍ରେମୀ ମଧୁମାସ

ପ୍ରେମୀ ମଧୁମାସ

1 min
390


ବାସନ୍ତୀ ମଳୟ କରି ପ୍ଲାବିତ ପଞ୍ଚ ଶାୟକ

ନବ ଯୁବା ପ୍ରାଣ କରିଛି ମନ୍ଥନ ମନ ରଞ୍ଜକ l


ଜନପଦ ପୁର ପଲ୍ଲୀ ମହକେ ପ୍ରଣୟ ଫୁଆରେ

ଆମ୍ର କାନନେ କୋକିଳ ଗାଏ ଗୀତ ଲୟରେ l


ନବ ଉନ୍ମାଦନା ନବ ଯୌବନେ ହୁଏ ସମ୍ମିଶ୍ରିତ

ବିକର୍ଷଣ ହୁଏ ପରାଭୂତ ଆକର୍ଷଣେ ସୁନିହିତ l


ବିପିନ କାନନେ ମୃଦୁ ମନ୍ଦ ସମୀର ବହନେ

ମନ ପ୍ରାଣ ତୋଷି ଜନ ଗଣେ ସ୍ୱପ୍ନିଳ ବନ୍ଧନେ l


ଋତୁରାଜ ବସନ୍ତ ତୁମେ ସ୍ୱର୍ଗ ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ପାତାଳେ

ଆଧିପତ୍ୟ ତୁମର ଚିରସ୍ରୋତା ତରଙ୍ଗ ଉଦ୍ଗାରେ l


ସଖା ତୁମ କନ୍ଦର୍ପ ପିକ ପୁଷ୍ପଗୁଚ୍ଛ ଋତୁର ଚୟନ

ପିକ କଣ୍ଠେ ତୁମ ସୁଲଳିତ ପ୍ରଣୟ ସଙ୍ଗୀତ ଗାନ l


କାଳେ କାଳେ ରଖିଅଛ ଟେକ ତୁମେ ରାଜ ପଣେ

ଅତନୁ ବନ୍ଧନେ ଭାସମାନ ତୁମ ଯଶ ସଦା ଗଗନେ l


ପଲାଶ ବନେ କୃଷ୍ଣଚୁଡ଼ା କୁଞ୍ଜେ ମତୁଆଲା ଅଳି

ପ୍ରଣୟ ସଙ୍ଗୀତ ଗାଏ ଗୁଣୁ ଗୁଣୁ ପୁଷ୍ପ ମୋହେ ଭୁଲି l


ଅତି ସୁନ୍ଦର ଆହେ ବସନ୍ତ ତୁମ ଗୁଣ ଗାରିମା ଏଠି

ଆବାଳବୃଦ୍ଧବନିତା ଉଠନ୍ତି ନାଚି ରସସ୍ୱାଦି ଏକାଠି l


ରାଧା କୃଷ୍ଣ ଯୁଗଳ ରଚନ୍ତି ମେଲଣ ବିମାନେ ବସି

ସମଗ୍ର ବିଶ୍ୱବାସୀ ଗଣଙ୍କୁ ସନାତନୀ ପ୍ରେମେ ରସି l


ରଙ୍ଘ ପିଚକାରୀ ତୁମ ଚିର ସହଚର ଆଉ ଅବିର

ନାଲି ନେଳି ନାରଙ୍ଗୀ ଧୂଳିରେ ଧରା ଦିଶେ ସୁନ୍ଦର l


ହେ ବସନ୍ତ ତୁମେ ଜୀବଜଗତର ଉଚ୍ଚପ୍ରାଣଦ ସଖା

ତୁମ ବିନା ମର୍ତ୍ତ୍ୟ ଶୋଭା ହୀନ କରେ ଚିର ପ୍ରତୀକ୍ଷା l


ପ୍ରତି ବର୍ଷ ଆଗମନେ ଆଲ୍ଲାଦିତ କର ଆମକୁ ସଦା

ନହୁଅ ଆନମନା ତୁମେ ବିଧିର ବିଧାନ କରିଣ ବିଦା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance