ସଂପର୍କ
ସଂପର୍କ
ନିମିଷକ ସ୍ଥାୟୀ ଏହି କ୍ଷଣିକ ସଂସାରେ
ପ୍ରାଣୀଏ ଆବର୍ଦ୍ଧ ଥାନ୍ତି ସଂପର୍କ ସୂତ୍ରରେ ।
ସଚରାଚର ଜଗତେ ସଂପର୍କ ହିଁ ସତ୍ଯ
ଆପଣାର ପରି ସ୍ନେହ ଦିଏ ସୁସମ୍ପର୍କ ।
ମଧୁମୟ କରି ଗଢେ ମାନବ ଜୀବନ
ଆଶା‐ ଆଶ୍ବାସନା ନବ ଜୀବନ‐ସ୍ପନ୍ଦନ ।
ତାହାକୁ ପାଥେୟ କରି ଜୀବନ ସରଣୀ
ସଂପର୍କ ଆଧାରେ ଥାନ୍ତି ଯେତେ ସବୁ ପ୍ରାଣୀ ।
ସେହି ହିଁ ସଂଚାରେ ସ୍ନେହ ପ୍ରୀତି ପ୍ରେମ ଧାରା
ମଧୁମୟୀ ତାହା ହେତୁ ହୋଇଥାଏ ଧରା ।
ଆନନ୍ଦ ଆମୋଦ ପ୍ରାଣ ମାଧୁର୍ଯ୍ଯ ସୁରଭି
ସଂପର୍କ କୁ ଘେନି ପ୍ରାଣୀ ମାନେ ଥାନ୍ତି ଲଭି ।
ମନେ ଅଭିନବ ଭାବ ବିଭବ ଯୋଗାଇ
ଆପଣାର କରେ ସ୍ନେହ‐ସୁହାସ ବିତରି ।
ସେହି ସଂପର୍କ ହିଁ ପୁଣି ନାନା ଭାବ ରଚି
ଲୋଭ ଈର୍ଷା ବିଦ୍ବେଷାଦି ବୂତ୍ତି ସରଜିଛି ।