jagabandhu sahu

Romance

3  

jagabandhu sahu

Romance

ପ୍ରେମ ସଳିତା

ପ୍ରେମ ସଳିତା

1 min
667


ଝରଣା କୂଳରେ ଶୋଇ ଯାଇଥିଲି

   ତୁମ କୋଳେ ରଖି ମଥା

ଯେତେ ଦୁଃଖ ସବୁ ଭୁଲି ଯାଉଥିଲି 

    ତୁମ ସହ ହୋଇ କଥା ।


କେତେ ମଜା ମସ୍ତି କେତେ ହସ ଖୁସି

   ହେଉଥାଅ ମୋ ସାଥୀରେ

ତୁମରି ଚେହେରା ଭାସି ଭାସି ଆସେ

   ସବୁ ବେଳେ ରାତି ଅଧରେ ।


ତୁମରି କଥାକୁ  ଭାବି  ଭାବି ପ୍ରିୟା

    ଲେଖୁଛି ମୁହିଁ କବିତା

ତୁମରି ନାମରେ ନିତି ସଞ୍ଜ ବେଳେ

    ଜାଳୁଛି ମୁଁ ପ୍ରେମ ସଳିତା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance