Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kunja Bihari Dalai

Inspirational

4  

Kunja Bihari Dalai

Inspirational

ପଣତକାନି

ପଣତକାନି

1 min
423



ପଣତକାନିକୁ ବର୍ଣ୍ଣନା କରିବା

ନୁହଁଇ ସହଜ କଥା 

ଯେଉଁ ପଣତରେ ପୋଛି ହୋଇଯାଏ

ଶିଶୁ ମନୁ ଦୁଃଖ ବ୍ୟଥା ।


ଧୂଳି ଧୂସରିତ ହୋଇ ଯେବେ ପିଲା

ଗୃହକୁ ଆସଇ ଫେରି ,

ଅତି ସରାଗରେ ପୋଛି ଦିଏ ମାଆ

ପଣତରେ ଥିରି ଥିରି ।


ଭୋଜନାନ୍ତେ ଶିଶୁ ମାଆ ପଣତରେ

ମୁହଁ ପୋଛି ପାଏ ମଜା 

ଛାତିକୁ ଫୁଲାଇ ସଗର୍ବରେ ଚାଲେ

ଉଡ଼ାଇ ବିଜୟ ଧ୍ୱଜା ।


ବିପଦ ଆସିଲେ ସନ୍ତାନକୁ ମାଆ

ଢ଼ାଙ୍କି ରଖି ପଣତରେ 

ନିଜ ଜୀବନକୁ ବାଜିରେ ଲଗାଇ

ଲଢ଼ଇ ଶତ୍ରୁ ସାଥିରେ ।


କନାରେ ନୁହଇ ତିଆରି ପଣତ

ମାଆର ସୋହାଗ ଭରା

ମାଆର ପଣତକାନିର ମହକ

ଆଜୀବନ ଅପାସୋରା ।


ତପ୍ତ ନିଦାଘରେ ମାଆର ପଣତ

ଶରତ ପୂର୍ଣ୍ଣିମା ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନା 

ବେଦନା ମରୁରେ ପରାଣେ ପୁଲକ 

ପଣତକାନିର ବାସ୍ନା ।


ସବୁଠୁ ସୁଖୀ ସେ ଯାର ମଥାପରେ 

ଅଛି ମାଁ ପଣତକାନି 

ସମସ୍ତ ଐଶ୍ବର୍ଯ୍ୟ ତାର ପାଦତଳେ 

ସେ ସବୁଠୁ ବଡ଼ ଧନୀ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational