Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyochhna rani Devi

Inspirational

3  

Jyochhna rani Devi

Inspirational

ଓଠ

ଓଠ

1 min
190



ଓଠ କହେ କଥା ପିଇଯାଏ ବ୍ୟଥା

   ଆଖିର ଲୁହକୁ ଖୋଜି

ସେଇ ଓଠଧାରେ ହସର ମୁକୁତା

  ବୈକୁଣ୍ଠ ଦିଏ ସରଜି ।


ଶିଶୁର ଓଠରେ ଦରୋଟି ବଚନ

  ରିପୁ ପ୍ରାଣ ତରଳାଇ

ଲକ୍ଷ୍ମଣରେଖାକୁ ଶତଥର ଡିଏଁ

  ପଥର ପାଣି ହୁଅଇ ।


ଓଠର କୋଣରେ ଲାଜୁଆ ହସଟି

  ପ୍ରୀତିର ସୁରଭି ବୁଣେ

ସପ୍ତତାଳ ପଙ୍କ ଅତଳ ଗରଭୁ

  ଫୁଲଶର ଖୋଜି ଆଣେ ।


ଓଠରେ କୁଭାଷା ଶମଶାନ ଦୁଃଖ

   ବନ୍ଧନ ମରଣ ଆଣି

ଆସେ ବେଳେବେଳେ ରସନା ପ୍ରାଚୀର

   ଡିଏଁ ନ ପାରଇ ଜାଣି ।


ବୃଦ୍ଧର ଥରିଲା ଓଠ କହୁଥାଏ

   କେତେ ଯେ ଗହନ କଥା

ଶୁଣିବାକୁ ବେଳ ନ ଥାଏ କାହାର

   ହୋଇଥାଏ ତାହା ପିତା ।


ଓଠର ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟ ହୃଦୟର କଥା

   କହୁଥାଏ ଅବିରତ

ବିଳାସୀ ହେଉ କି ପ୍ରୀତି ପିଆସୀ ସେ

  ଅବା ବ୍ୟଥା ଜର୍ଜରିତ ।


    


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational