Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prahallad Sahoo

Abstract Classics Inspirational

4.5  

Prahallad Sahoo

Abstract Classics Inspirational

ନ୍ଯାୟ ଅନ୍ଯାୟ ମଧ୍ୟେ ପଞ୍ଚସଖା

ନ୍ଯାୟ ଅନ୍ଯାୟ ମଧ୍ୟେ ପଞ୍ଚସଖା

1 min
246


  


ନାରୀ, ନାଗ, ନଦୀ, ନିଆଁ, ନରେଶ

ମନରେରଖି ଭରସା ନକର ଅବିଶ୍ବାସ ।।

ଏ ପଞ୍ଚସଖାଙ୍କ ନୀତି ଏକକୁ ଆରେକ 

ମତି ଭ୍ରମହେଲେ ଏମାନେ ବି-ନାସକ।।

             =୧=

ନାରୀ ତୁ ଜନନୀ, ଭଗିନୀ, ଜାୟା ରୂପିଣୀ

ତୁହି ଜଗତେ ଭକ୍ତି, ଶକ୍ତି, ମୁକ୍ତି ପ୍ରଦାୟିନୀ ।।

ତୁହି ଚଣ୍ଡୀ, ତୁହି ମା ଚାମୁଣ୍ଡା ବରଦାୟିନୀ

ତୁହି ମା ସୃଷ୍ଟିର ଆଧାର ତୁ ପ୍ରଳୟକାରିଣୀ ।।

            =୨=

ଚକ୍ଷୁଶ୍ରବା ନାମେ ସେ ଦୁନିଆ ଦେଖି ଶୁଣେ

ଶତୃପକ୍ଷର ଶବଦ ଜାଣିପାରେ ବିନା କର୍ଣ୍ଣେ ।।

ନାଗ ମାତା ବିଷ ଫିଙ୍ଗେ ଦଂଶି ନପାରିଲେ  

ଦ୍ବିଭୁଜ ପତ୍ରୀ ଜିହ୍ଵା ଲହ ଲହ କରି ମାରେ।।

             =୩=

ନଦୀ ତୋ ଧାରା ପ୍ରବାହେ ଭୂମଣ୍ଡଳ ସବୁଜିମା 

ତୋ କୋଳେ ଜନ୍ମି ମଣିଷ ଦେଖାଏ ଗାରିମା।।

ଆଲୋ ପୂଣ୍ଯତୋୟା ସ୍ରୋତସ୍ଵିନୀ ବାରିଧାରା

ହେ ପୂର୍ଣ୍ଣ ଗର୍ଭା ତୋ ଗତିପଥ ସବୁଠୁ ନିଆରା।।

             =୪=

ବନ୍ଦେ ମାଆ ଅନଳ ତେଜୋଦୀପ୍ତ ଅଗ୍ନିଶିଖା 

କ୍ରୋଧରୁ ଜନମ ତୋହର ତୁହି ତ ପ୍ରାଣସତ୍ତା ।।

ତୋ ଇଛାରେ ସୃଷ୍ଟି ଧ୍ବଂସ ତୋ ବିନା ଅସମ୍ଭବ 

ତୋ ପାଦେ କୋଟି ପ୍ରଣାମ ଧରା ସମ୍ଭାଳି ରଖ।।

             =୫=

ହେ ରାଜନ୍, ସତ୍ଯ, ଧର୍ମ ପଥେ ତୁ ପ୍ରଜା ବତ୍ସଳ

ଲୋଭ, ମୋହ, ମାୟାରେ ନାଶ କରୁ ପ୍ରଜାକୂଳ।।

କେତେବେଳେ କେଉଁ ପଥେ ଯାଉ ତୋତେ ଜଣା

ତୋତେ ବୁଝାଇ ଅନେକ ହୋଇଛନ୍ତି ବାଟବଣା ।।



Rate this content
Log in