Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

ନଶ୍ବର ଶରୀର

ନଶ୍ବର ଶରୀର

1 min
256



ନଶ୍ବର ଶରୀର ନୁହଁଇ କେବଳ

କାମନା ବାସନା ବସ୍ତୁ ଭୋଗର

ମହତ ଉଦ୍ଦେଶ୍ୟ ରଖି ଜଗଦୀଶ

ଚେତନେ ଚେତନା ଜ୍ଞାନ ସମ୍ଭାର ।


ତାକୁ ତୋଳି ଧରି ପଥ ଅନୁସରି

ଠିକଣା ଥାନରେ ପହଞ୍ଚେ କେହି

ହେଲେ ବୃନ୍ତଚ୍ୟୁତ ଝଡ଼ା ଫୁଲ ସମ

ଅଧା ବାଟରେ ମଉଳି ପଡ଼ଇ ।


ପଞ୍ଚ ଇନ୍ଦ୍ରିୟର ସତ୍ ବ୍ୟବହାର

କରିବାକୁ ଯିଏ ଥାଏ ଉତ୍ସାହୀ

ବିଭୁଙ୍କ କରୁଣା ଝରର ଝରଣା

ଝଲମଲ ଦିଶେ ତାହାରି ପାଇଁଁ ।


ଅଶେଷ ସୁକର୍ମ ଦେହରେ ସାଧନ

ଉପହାର ଦେଇଛନ୍ତି ଈଶ୍ବର 

ଖଞ୍ଜି ଦେଇଛନ୍ତି ହସ୍ତ ଗୋଡ଼ ପାଦ

କର୍ଣ୍ଣ ଚକ୍ଷୁ ସହ ବୁଦ୍ଧି ଅପାର ।


ସୁସ୍ଥ ମସ୍ତିଷ୍କରେ ଯେତେ କର୍ମ ସାଧୁ

ସବୁ ସଂସାରର ମଙ୍ଗଳ ପାଇଁ

ଅପକର୍ମ ଯେତେ ଜଗତ ଅହିତେ

ଲୋଭ କାମନାରେ ମନ ସାଧଇ ।


ସାଧିବା ପୂର୍ବରୁ ଭାବିବା ନୁହେଁ କି

କେତେ ଉପକାର ଦେଶ ଦଶର

ସେହି ପ୍ରୟାସଟି ବୃଥା ନୁହଁଇ କି

ଯାହା କ୍ଷତି କରେ ଆନ ନିଜର ।


ନଶ୍ବର ଶରୀର ମାଧ୍ୟମ କେବଳ 

ଜୀଇଁ ରହିବାକୁ ନାମ ମରତେ

ସେଥିପାଇଁ ବାଛି ବାଛି କର୍ମ କର

ଯାହା ନେଇଯିବ ମୁକତି ପଥେ ।





Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational