Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Action Inspirational

3  

Ajit Kumar Raut

Action Inspirational

ЁЯОВЁЯОВЁЯОВрмирм┐рм╕рнНрмдрм╛рм░рмг рмжрнНрммрм╛рм░ЁЯОВЁЯОВЁЯОВ

ЁЯОВЁЯОВЁЯОВрмирм┐рм╕рнНрмдрм╛рм░рмг рмжрнНрммрм╛рм░ЁЯОВЁЯОВЁЯОВ

1 min
235



рмирм┐рм╕рнНрмдрм╛рм░рмг рмжрнНрммрм╛рм░ рмкрнНрм░рнЗрмо рмнрмХрнНрмдрм┐ рм╕рнЗрммрм╛


рм╕рмдрнНрнЯ рмзрм░рнНрмо рмЬрнНрмЮрм╛рми рм╕рм╛рм░,


рмкрнНрм░рнЗрморм░ рмнрмХрнНрмдрм┐рм░рнЗ рмдрм░рм┐рммрм╛рм░ рморм╛рм░рнНрмЧ

                 

рмЬрмЧрмирнНрмирм╛рме рмнрмХрнНрмдрм┐ рм╕рм╛рм░редрнзред


рмнрм╛рммрмЧрнНрм░рм╛рм╣рнА рмкрнНрм░рмнрнБ рмнрм╛рммрм╣рм┐рмБ рм░рмЦрмирнНрмдрм┐


рмкрмж рм╕рнЗрммрнБ рмерм┐рммрнБ рмирм┐рмдрнНрнЯрнЗ,


рмирм┐рм╕рнНрммрм╛рм░рнНрме рмнрмХрнНрмдрм┐рм░рнЗ рмкрнНрм░рнЗрмо рмкрнБрм╖рнНрмкрм╛рмЮрнНрмЬрм│рм┐


рмЕрм░рнНрмкрмг рмХрм░рм┐рммрнБ рмирм┐рмдрнНрнЯрнЗредрниред


рмЖрм╕рм┐ рмерм┐рм▓рнБ рмдрнБрм╣рм┐ рм▓рмЩрнНрмЧрм│рм╛ рм╣рнЛрмЗрм░рнЗ


рмпрм┐рммрнБрм╣рм┐рмБ рм▓рмЩрнНрмЧрм│рм╛ рм╣рнЛрмЗ,


рморнЛрм░ рморнЛрм░ рмирм┐рмдрнНрнЯрнЗ рмХрм╣рнБ рмерм╛рмЙ рмдрнБрм╣рм┐


рмирм╛рм╣рм┐рмБрм░рнЗ рмдрм╣рм░ рмХрнЗрм╣рм┐редрнйред


рморм╛рнЯрм╛ рморнЛрм╣ рм▓рнЛрмн рмЕрмдрм┐рм╣рм┐рмБ рмШрм╛рмдрмХ


рмжрнВрм░ рмХрм░рм┐рмжрнЗрммрнБ рмкрнНрм░рм╛рмгрнЗ,


рмзрм░рнНрмо рм╕рмдрнНрнЯ рмдрнНрнЯрм╛рмЧ рмкрммрм┐рмдрнНрм░ рмормирнНрмдрнНрм░рмХрнБ


рмнрм░рм┐ рмжрнЗрммрнБ рморми рмкрнНрм░рм╛рмгрнЗредрнкред


рмЬрмирмХрм▓рнНрнЯрм╛рмгрм░рнЗ рмнрмХрнНрмдрм┐ рм░рмЦрм┐ рмерм┐рммрнБ


рмирм┐рм╕рнНрммрм╛рм░рнНрмернЗ рм╕рнЗрммрм┐рммрнБ рмЬрми,


рм╕рмормнрм╛рмм рмормирнНрмдрнНрм░ рмЬрнАрммрмирнЗ рмЖрмгрм┐рммрнБ


рм╕рморм╛рмирмдрм╛ рмЬрмирмормиредрнлред


рмирм┐рм╕рнНрмдрм╛рм░рмг рмжрнНрммрм╛рм░ рмкрнНрм░рнЗрмо рмнрмХрнНрмдрм┐ рм╕рнЗрммрм╛


рм╕рмдрнНрнЯ рмзрм░рнНрмо рмЬрнНрмЮрм╛рми рм╕рм╛рм░,


рмкрнНрм░рнЗрморм░ рмнрмХрнНрмдрм┐рм░рнЗ рмдрм░рм┐рммрм╛рм░ рморм╛рм░рнНрмЧ


рмЬрмЧрмирнНрмирм╛рме рмнрмХрнНрмдрм┐ рм╕рм╛рм░редрнмред



Rate this content
Log in

More oriya poem from Ajit Kumar Raut

Similar oriya poem from Action