Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବିଷ୍ଣୁ ପ୍ରସାଦ ମିଶ୍ର & Bishnu Prasada Mishra

Romance Classics

3  

ବିଷ୍ଣୁ ପ୍ରସାଦ ମିଶ୍ର & Bishnu Prasada Mishra

Romance Classics

ନିଶୀଥ ଭିତର ଅଭିସାରିକା ମୁଁ

ନିଶୀଥ ଭିତର ଅଭିସାରିକା ମୁଁ

1 min
148


ତନ୍ଦ୍ରା ବିଭୋରିତ ସ୍ଵପ୍ନ ରଜନୀ"ଟା

ସ୍ମୃତି ଯା ସାଜିଛି ଖାଲି,

ନିସ୍ତବ୍ଧ ଜଗାଏ ନିରବ ବେଳାର 

ପ୍ରୀତି ଭରା ଚୋରାବାଲି ।


ବସନ୍ତ ମଳୟ ପରଶ ବିହୀନ

ରଜନୀଗନ୍ଧା ମୋ ମନ,

ପଳାଶ ବନ"ର ଚଇତି ଛୁଆଁ ହିଁ 

ଭିଜିବା ମୋ ରାତି ଦିନ ।


ଗଙ୍ଗଶିଉଳୀ ମୁଁ ଫଗୁଣ ରାତିର 

ଦିବା ମଲ୍ଲୀକା ମୋ ଆଶା, 

ଚେତନା ଜଡ଼ିତ ମନର ମହକେ 

ପ୍ରତାରଣା ପରିଭାଷା ।


ପଥପ୍ରାନ୍ତ ଶୂନ୍ଯ ପଥ'ର ପଥିକ

ସତ୍ତା ହୀନ ପଥେ ଯାତ୍ରୀ,

ଅଭିସାରିକା ମୁଁ ନିଶୀଥ ଭିତରେ

ଜୀବନ ପଥ ମୋ ରାତ୍ରୀ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance