Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ବିଷ୍ଣୁ ପ୍ରସାଦ ମିଶ୍ର & Bishnu Prasada Mishra

Classics

4  

ବିଷ୍ଣୁ ପ୍ରସାଦ ମିଶ୍ର & Bishnu Prasada Mishra

Classics

ହାତଠାରି ଡାକେ ଜନମଭୂଇଁ

ହାତଠାରି ଡାକେ ଜନମଭୂଇଁ

1 min
217



ବାହୁନି ଝୁରୁଛି ଆଜିବି ଖୋଜୁଛି

କାହିଁ ଗଲୁ ମୋ ସନ୍ତାନ ,

ତୋ"ଅନୁପସ୍ଥିତି ମୋତେ ଶୂନ୍ୟ ଲାଗେ

ନବୁଝେ ମୋହରି ମନ ।।


ପଚାରି ବୁଝୁଛି ଆନ ସନ୍ତାନକୁ 

କେହି ନ କହନ୍ତି ମୋରେ ,

ବୁଝାଏ ନିଜର ମନରେ ମନକୁ

ମୋ କଥା କେ" ବୁଝିପାରେ ।।


ଜନମିଲୁ ଯେବେ ଜନନୀ କୋଳରୁ

ମୋ ଶରୀରେ ଦେଲୁ ଛୁଆଁ ,

ଖେଳି ମୋ କୋଳରେ ତୋତେ ଭୋକହେଲେ

କାନ୍ଦୁଥିଲୁ କୁଆଁ କୁଆଁ ।।


କୁମାରୁ କିଶୋର ବିତିଲା ତୋହର

ମୋ କୋଳରେ ଖେଳି ବୁଲି ,

ହେଲୁ ଯେବେ ବଡ଼ ଜୀବିକା ଅର୍ଜନେ 

ପରଦେଶେ ଗଲୁ ଚାଲି ।।


ଅରଜିବା ଶିଖି କରମେ ଭୁଲିଲୁ

"ତୋ"ବାଲ୍ୟ କିଶୋର କଥା ,

ଆଜି ବି ଭୂଲିନି ମନରୁ ମୋହର

ତୋ"ପାଇଁ ପାଇବା ବ୍ୟଥା ।।


ଆଜିବି ରହିଛି ମୋ କୋଳରେ ଲୁଚି

ତୋର ସେଇ କଟା ନାହୀ ,

ତୁ ସିନା ଭୂଲିଲୁ ପରବାସି ହେଲୁ

ମୁଁ'କି ତା" ଭୂଲି ପାରଇ ।।


ହଜାଇ ତୋତେ"ରେ କେତେ ମୁଁ ଖୋଜେ ରେ

ଆସେ ପୁଣି ଫେରି ଥରେ ,

ହାତଠାରି ଡ଼ାକେ ତୋ ଜନମଭୂଇଁ

କାହିଁକି ରହିଛୁ ଦୂରେ ।।


ମାଆ କି ଭୁଲିବ ତା' ପୁଅକୁ କେବେ

ପୁଅ ସିନା ଭୂଲିପାରେ ,

ମାଆ ଚାଲିଯିବ ଜନ୍ମଭୂମି ଥିବ

ଯୁଗଯୁଗ ଅପେକ୍ଷାରେ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics