Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lopamudra Parida

Drama Action Inspirational

3  

Lopamudra Parida

Drama Action Inspirational

ନୀଳ ଝରକା ସେପାରେ

ନୀଳ ଝରକା ସେପାରେ

1 min
199


ଅନ୍ତହୀନ ଆକାଶ ସେପାରି ଯାଏ

ଲମ୍ଫ ଦେଇ ଖୋଜିଲି

ଛାନଭିନ କରି ଦେଖିଲି

ସବୁଆଡେ ଖାଲି ଲୁହ ଭରା ,ଭଙ୍ଗା

ହୃଦୟ ଠୁ ଯେ ଆଖି ଯାଏ।।

ମଝି ଝଡର ଆମ୍ପୁଡା ରାସ୍ତାଟାରେ

କିଏ ସେ ସୁଖୀ ଏଠି ?

ଲେଖାଥିଲା ସାଇନ୍ ବୋର୍ଡ ହୋର୍ଡିଂ ଟିଏରେ

ମୁଁ ସେଠୁ ପ୍ରଶ୍ନବାଚୀ ଚିହ୍ନଟା ଉଠେଇ ଦେଲି

ରଖିଦେଲି ବିସ୍ମୟାଦିସୂଚକରୁ ଗୋଟିଏ

ଠିକ୍ କଲି କଣ ?

ଆକାଶରେ ତ ଏବେ ଏବେ ଭସା ମେଘ ରଙ୍ଗ ବି ଲାଲ

ଘାସ ସବୁ ମୁଠା ମୁଟା ଛିଟା ପରି

ତେବେ ବି ଉହୁଙ୍କୁଥିବା

ନେଳିଆ ରଙ୍ଗର ଝରକା ସେପାଖର

ହାତ ବଡେଇଥିବା ଲୋକଟା କିଏ ?

ଝକ୍ କରି ବିଜୁଳି ମାରିଲାରୁ

ଦିଶିଗଲା ତା' ବେଣୁରୁ ଫାଳେ ।

ସ୍ବସ୍ତିରେ ଶୋଇପଡିଲା

ସବୁ ଆଖି ସକାଳ ଯାଏ

ତେଣିକି ସେଥିରେ ମୁଦି ହେଇଯାଉ

ସେ ଲୁଣିପାଣିଆ ସୁଖ କି

ବାଧ୍ୟ ହସ ମିଶା ଦୁଃଖ ।

ବଳ ତ ମିଳିଲା

ମୁଦା ଆଖିକୁ

ଚାହିଁ ଦେଲାରୁ

ନୀଳପୁରୁଷର ଚକ୍ଷୁ ଚକ୍ରକୁ।

ଏଇଲେ ପାଇଁ

ଏତିକି ଯଥେଷ୍ଟ ।

ମୁଁ ପୁଣି ଓଲଟା ଲମ୍ଫ ଟି ରେ,

ଓହ୍ଲଉଥିଲି ମାଟିକୁ

ପାଦରେ ଅଳତା ନାଇ

ଉଡୁଥିଲା ମୟୁର ପୁଚ୍ଛଟେ ପବନରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Drama