Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bishwanath Sethi

Classics

4  

Bishwanath Sethi

Classics

ନଈ

ନଈ

1 min
349


ପାହାଡ, ପର୍ବତରୁ ତୁ ଉତ୍ପତ୍ତି ହେଉ,

ସର୍ପିଳ ଗତିରେ ଗତିି କରୁ ଥାଉ ।


ଅଙ୍କାବଙ୍କା ପଥ ଦେଇ ଚାଲିଥାଉ,

ନିରନ୍ତର ତୁହି ପ୍ରବାହିିତ ହେଉ ।


ଉତଥାନ ପତନରେ ଗତି କରୁ ତୁୁହି,

ନିର୍ଭୟେ ବହିିଚାଲୁ ଦେଖାଇ ଛାତି ।


ପାହାଡ,ପର୍ବତ,ନିର୍ଝରିଣୀ ଦେଇ,

ଅହରହ ବହୁ ଅବିିଶ୍ରାନ୍ତ ହୋଇ ।


କେତେକେତେ ଘଟଣା, ଦୁର୍ଘଟଣାର,

ମୂକସାକ୍ଷୀ ହୋଇ ଅଛୁ ସେ ସବୁୁର ।


ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟର ତୁହି ଗନ୍ତାଘରଟିଏ,

ତୋ ଦର୍ଶନେ ମନ ରୋମାଞ୍ଚତ ହୁଏ ।


କୋଳରେ ସାଇତିଛୁ ଅନେକ ସ୍ମୃତି,

କେତେ ଅଭୁଲା ଦିିିନ ଯାଇଛି ବିତି ।


ତୋ ଛାତିରେ ବହେ ଶୀତଳ ସମୀର,

ଅମାନିଆ ମନ ହୁଏ ରୋମାଞ୍ଚକର ।


ତୋ ଘର୍ଘର ନାଦେ ମନ ନାଚି ଉଠେ,

ରହି ବାକୁ ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ତୋର ସେଇ ତୁଠେ ।


ତୋ ବକ୍ଷ ତରଙ୍ଗେ ମନ ନାଚି ଯାଏ,

ତୋ ସାଥିରେ ମିଶିବାକୁ ମନେ ଇଚ୍ଛା ହୁଏ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics