Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Prasanta Pradhan

Inspirational

3  

Prasanta Pradhan

Inspirational

ନବଯୌବନ

ନବଯୌବନ

1 min
218



ନବ ଯଉବନ ଦେଖିଲି ତୁମ୍ଭର ଆହେ ପ୍ରଭୁ ଜଗନ୍ନାଥ

ରତନ ବେଦିରେ ବସିଛ ଠାକୁର

ଦେଖେଇ ଖଣ୍ଡିଆ ହାତ


ଗୁଣ୍ଡିଚା ଯାତରା କରିବ ପ୍ରଭୁ ହେ

ଭାଇ ଭଉଣୀଙ୍କୁ ଘେନି

ତୁମରି ବାଟକୁ ରହିଛି ଅନେଇ

ଧନ୍ୟ ସେ ଗୁଣ୍ଡିଚା ରାଣୀ


ବଡ଼ ଦେଉଳରେ କେମିତି ରହିବେ ମାତା ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଠାକୁରାଣୀ

ଏକା ଛାଡ଼ି ଦେଇ କେମିତି ଯାଉଛ

ଆହେ ପ୍ରଭୁ ନୀଳମଣି


ଜଗତ ଜନଙ୍କୁ ଦର୍ଶନ ଦେବହେ

ବଡ଼ ଦାଣ୍ଡେ ହେବ ଉଭା

ଭକତ ଆନନ୍ଦେ ରଥ ଟାଣୁ ଥିବେ

ଦିଶୁଥିବ କେଡେ ଶୋଭା


 ଶଙ୍ଖ ହୁଳହୁଳି ଘଣ୍ଟ ସବଦରେ

କମ୍ପୁଥିବ ଶିରିକ୍ଷେତ୍ର

ଜୀବନ ମୋହର ଧନ୍ୟ ହୋଇବହେ

ପବିତ୍ର ହୋଇବ ନେତ୍ର


ନଅ ଦିନ ପାଇଁ ଦେଉଳେ ନ ରହି

ରହିବୁ ଗୁଣ୍ଡିଚା ଘରେ

ଗୁଣ୍ଡିଚା ରାଣୀର ଗେହ୍ଲା କୁମର ହେ

ଶୁଣ ମୋ ଗୁହାରି ବାରେ


ବରଷକେ ଥରେ ଆସ ବୁଲିବାକୁ

ଭାଇ ଭଉଣୀକୁ ନେଇ

ଅଭିମାନ କରି ରହନ୍ତି ମନ୍ଦିରେ

ମାତା କମଳିନୀ ତହିଁ


ହେରା ପଞ୍ଚମୀରେ ଆସନ୍ତି ରାଗରେ

ରଥ ଚକ ଭାଙ୍ଗିବାକୁ

କେମିତି ଫେରିବ ଦେଖିବି ତୁମକୁ

ମୋର ବଡ଼ ଦେଉଳକୁ


ନଅ ଦିନ ପରେ ଫେରିଲେ ମନ୍ଦିର

ପହଡ଼ ଖୋଲନ୍ତି ନାହିଁ

ଅଭିମାନ କରି ରହି ଥାନ୍ତି ମାଆ

କାହିଁ ପାଇଁ ନେଲ ନାହିଁ


ଜେଷ୍ଠ ଭାଇ ଆମ୍ଭ ସଙ୍ଗତରେ ଥିଲେ

ସେଥିପାଇଁ ନେଲି ନାହିଁ

କଥା ଦେଉଛି ମୁଁ ତୁମ୍ଭଙ୍କୁ ଏକଦା ନେବି ନିଶ୍ଚୟ ବୁଲେଇ


ମୋହ କଥା ମାନି ତୁମ୍ଭେ କମଳିନୀ

ଦ୍ଵାରା ଦିଅ ହେ ଫିଟେଇ

ଆଣିଛି ମୁ ତୁମ ପାଇଁ ରସଗୋଲା

ଅଭିମାନ ଭୁଲି ଯାଇ 


ଏମନ୍ତ ପ୍ରକାରେ ଲକ୍ଷ୍ମୀଙ୍କୁ ତୁମେ ହେ 

ଅନେକ ବଚନ ଦେଲ

ରସଗୋଲ ଦେଇ ମନକୁ ବୁଝାଇ

ମନ୍ଦିରେ ପ୍ରବେଶ ହେଲ



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational