Bharatabandhu Biswal

Classics Inspirational Others

3  

Bharatabandhu Biswal

Classics Inspirational Others

ମୁକ୍ତି ପଥ

ମୁକ୍ତି ପଥ

1 min
182



ବସିଥା ଠାକୁରେ  ତୋ ଶିରୀ ମନ୍ଦିରେ

    ସିଂହ ଦୁଆରକୁ ଖୋଲି 

ଆଖିରେ ମୋ ନାଚୁ ତୋ ଚକାନୟନ 

   ପ୍ରାଣ ଯାଉ ମୋର ଚାଲି ।

ଖଇ କଉଡ଼ିର ସାଥେ ଝରିପଡୁ

  ମହାନାମ ରାମ ସତ୍ୟ

ସଂସର୍ଗୁ ବିଭୂତି ତୁଳସୀ ଦୟଣା

  ପାଦପଦ୍ମ ଆଜ୍ଞା ପୁଷ୍ପ ।

ମିଶୁ ମର ଦେହ ସରଗ ଦୁଆରେ

   ମହାଭୂତେ ପଞ୍ଚତତ୍ତ୍ୱ

ମରଣ ବି ସତ୍ୟ ସତ୍ୟ ଜଗନ୍ନାଥ

  ବ୍ରହ୍ମେ ଲୀନ ମୁକ୍ତି ପଥ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics