Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Classics

4.8  

Sahadev Behera

Classics

ЁЯМ╣рморнГрмдрнНрнЯрнБ ЁЯМ╣

ЁЯМ╣рморнГрмдрнНрнЯрнБ ЁЯМ╣

1 min
188


рмЬрм╛рмгрм┐рмЫрм┐

рмдрморнЗ рмирм┐рм╢рнНрмЪрнЗ рмЖрм╕рм┐рмм

рм╕рммрнБ рм╢рнЛрмЗрмЧрм▓рм╛ рмкрм░рнЗ

рмзрнБ рмзрнБ рмЦрм░рм╛рммрнЗрм│рнЗ

рмЕрммрм╛ рмЕрм╕рнНрмдрморм┐рмд рм╕рнВрм░рнНрмпрнНрнЯрм░

рмирм┐рм╖рнНрмкрнНрм░рмн рмЖрм▓рнЛрмХ рм╕рмирнНрмзрнНрнЯрм╛рм░рнЗ

рмХрм┐рморнНрммрм╛ рмормЩрнНрмЧрм│ рморнБрм╣рнВрм░рнНрмдрнНрмд

рмжрнАрмкрнНрмдрм┐рмормирнНрмд рмнрм╛рмирнБрм░ рм░рмХрнНрмдрм┐рмо рмкрнНрм░рмнрм╛рмдрнЗ

рмдрмерм╛рмкрм┐ рмЕрммрнБрмЭрм╛ рморми

рмврнЗрмЙ рмЦрнЗрм│рнЗ рм╕рмдрморм┐рмЫ рмЕрмЧрмнрнАрм░

рм╕рм╛рмЧрм░ рмЬрнБрмЖрм░рнЗ

рмХрнЗрммрнЗ рмкрнБрмгрм┐ рмЪрм╛рмкрм┐ рм╣рнЛрмЗрмпрм╛рмП

рм░рм╛рмЧ, рм╣рм┐рмВрм╕рм╛ , рмжрнНрммрнЗрм╖

рмЕрммрм╛ рмкрнНрм░рнЗрмо рмкрнНрм░рнАрмдрм┐ рмЕрмнрм┐рморм╛рми рмдрм╛рмдрм┐рм░рнЗ

рмЕрм╕рмВрмпрмд рмЗрмирнНрмжрнНрм░рм╕рнБрмЦрм░ рмкрм┐рм╢рм╛рмЪ

рм╕рммрм╛рм░ рм╣рнБрмП рморнЛ рмдрмирнБ рмормирм░рнЗ

рмЕрмжрм┐рмирм┐рмЖ рм▓рм╛рмЙрмбрмЩрнНрмХ рмкрм░рм┐

рморм╛рмбрм╝рм┐ рмЪрм╛рм▓рнЗ рмлрм│рм╢рнВрмирнНрнЯ

рмЬрнАрммрмирм░ рмЕрм╕рмЬрмбрм╛

рм╕рмВрм╕рм╛рм░ рмкрнАрмврм╛рм░рнЗ

рм╕рммрнБ рмкрм░рнЗ рммрм┐ 

рмдрморнЗ рм╕рмдрнНрнЯ рмЪрм┐рм░рмирнНрмдрми

рмЖрм╕ рморнЛ  рмЬрнАрммрмирнЗ

рми рмХрм╣рм┐ рмХрм╛рм╣рм╛рмХрнБ

рмнрм┐рмбрм┐ рмирм┐рмЕ рморнЛрмдрнЗ

рмкрм╛рмкрмкрнБрмгрнНрнЯ рмкрмЩрнНрмХрм┐рм│ рмирм░рмХрнБ

рмЬрм╛рммрнБрмбрм┐ рмзрм░ рмдрмо рм╕рнЗ

рм╢рнВрмирнНрмп рмкрм╛рм░рм┐рмЬрм╛рмд рмкрнБрм╖рнНрмкрм┐рмд рмЙрмжрнНрнЯрм╛рмирнЗ

рмкрм╛рм░рнНрмерм┐рмм рм╕рнБрмЦрм░ рмЙрм░рнНрмжрнНрмзрнНрммрм░рнЗ

рмЪрм┐рмдрнН рмХрм░рм┐ рм╢рнБрмЖрмЗ рмжрм┐рмЕ

рм╕рмлрнЗрмж рмлрнБрм▓рм░ рммрм┐рмЫрмгрм╛рм░рнЗ ...

рмдрм╛ рмкрм░рнЗ рморнБрмБ рм╣рмЬрм┐рмпрм╛рмП,рмнрм┐рмЬрм┐рмпрм╛рмП

рморм╛рмЯрм┐рм░ рмкрм╣рм┐рм▓рм┐ рмЕрм╕рм░рм╛рмП рммрм░рнНрм╖рм╛ рмкрм░рм┐,

рморм┐рм│рнЗрмЗ рмпрм╛рмП

рмирм┐рм╢рнЗрм╖ рм╣рнЛрмЗрмпрм╛рмП рм╕рммрнБ рморнЛрм░

рмдрнБрморм░рм┐ рмЕрмЧрмгрм╛рм░рнЗ ,

рмЖрмЦрм┐ рмЦрнЛрм▓рм┐рммрм╛рм░

рм╕рм╛рм╣рм╛рм╕ рмкрм╛рмПрмирм┐ 

рмжрнЗрмЦрм┐рммрм╛рмХрнБ рмЪрнЗрм╖рнНрмЯрм╛ рмХрм▓рнЗ рммрм┐

рмдрмормХрнБ рморнБрмБ рмжрнЗрмЦрм┐рмкрм╛рм░рнЗрмирм┐



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics