Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Satyanarayan Sahoo

Inspirational

3  

Satyanarayan Sahoo

Inspirational

ମର୍ତ୍ତ୍ୟେ ମନୁଷ୍ୟ ଦେହ ଧରି

ମର୍ତ୍ତ୍ୟେ ମନୁଷ୍ୟ ଦେହ ଧରି

1 min
111


ମର୍ତ୍ତ୍ୟେ ମନୁଷ୍ୟ ଦେହ ଧରି

ମନରେ ଭଜ ହେ ଶ୍ରୀହରୀ ।

ମରଣ କାହୁଁ ଆସି ଯିବ

ମୁହୂର୍ତ୍ତକରେ ଜୀବ ଯିବ ।

ମର୍ତ୍ତ୍ୟରେ ନର ଦେହ ଧରି

ମନରେ ଭଜୁ ନିତି ନାରୀ ।

ମର୍ତ୍ତ୍ୟେ ମନୁଷ୍ୟ ଦେହ ଧରି

ମରେ ସେ ଅକର୍ମ ଆଚରି ।

ମନ ସ୍ଵଭାବ ଘେନି କର୍ମ

ମନୁଷ୍ୟ କରେ ନିତି ଦିନ ।

ମନ୍ଦ ଚିନ୍ତାରେ ଭରା ମନ

ମଣିଷ ସ୍ଵଭାବ ଏ ଘେନ ।

ମୁର୍ହୁ ମୁର୍ହୂ ସେ ସହେ ଦୁଃଖ

ମରୀଚିକାର ପଛେ ଦେଖ ।

ମଣିଷ ଧାଏଁ ଅବିରତ

ମଣଇ ବାସ୍ତବ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ ।

ମଣିଷ ଚାହେଁ ଧରିବାକୁ

ମନରେ ମୋହ ଲାଳସାକୁ ।

ମୃଗ ଯେସନେ ଘୋର ବନେ

ମୁଢ଼ ମନୁଷ୍ୟ ବୁଲେ ତେହ୍ନେ ।

ମଧୁର ରସମୟ ଭlଳେ

ମୋହିତ ହୁଏ ସ୍ୱାର୍ଥ ଜାଲେ ।

ମଣିଷ ଛନ୍ଦି ହୋଇ ଥାଏ

ମଗଜେ କିଛି ହିଁ ନ ଚିନ୍ତେ ।

ମିଳଇ ଯହିଁ ଯେଉଁ ପରି

ମ୍ଲେଚ୍ଛ ବା ସାଧୁ ସଙ୍ଗ କରି ।

ମନ ତା' ହୁଅଇ ସେ ପରି

ମନୁଷ୍ୟ କରେ ନିତି ଚୋରି ।

ମିଳିତ ହୋଇ ଚୋର ଦଳେ

ମଣିଷ ସାଧୁ ସଙ୍ଗ ମେଳେ ।

ମଣଇ ଜଗତ ଅସlର

ମନରେ ସୁଦିବ୍ୟ ସଂସ୍କାର ।

ମଣ୍ଡିତ ହୋଇଥାଏ ତାର

ମୁକତି ଲଭେ ସେହି ଚିର ।

ମର୍ତ୍ତ୍ୟେ ମନୁଷ୍ୟ ଦେହ ଧରି

ମରଇ ଦୁଷ୍କର୍ମ ଆଦରି ।

ମାୟା ବର୍ତ୍ତେ ଭ୍ରମେ ସେ ନିତି

ମୁର୍ହୂ ମୁର୍ହୂ ସହେ ଦୁଷ୍କୃତି ।

ମାୟାରେ ଆଚ୍ଛନ୍ନ ତା ମନ

ମାଟିକୁ ମଣୁ ଥାଏ ସ୍ଵର୍ଣ୍ଣ ।

ମନ୍ତ୍ର ମୁଗ୍ଧ କରଇ ମୋହ

ମନୁଷ୍ୟେ ଦିଏ ଭୟ ଦାହ ।

ମାତ୍ସର୍ଯ୍ୟ  ଲୋଭ ଦିଏ କିଳା

ମନୁଷ୍ୟ ଜୀବନର ଲୀଳା ।

ମୁହୂର୍ତ୍ତକରେ ଦିଏ ଭାଙ୍ଗି

ମାରଇ ନାନା ସ୍ଵପ୍ନ ରଚି ।

ମୂର୍ଖ ଅଜ୍ଞାନ ହୋଇ ରହେ

ମଦ ସେବାରେ ଦିନ ଯାଏ ।

ମୈଥୁନେ ପ୍ରଗାଢ଼ ଆସକ୍ତି

ମୋକ୍ଷର ମାର୍ଗ ରୋଧେ ନିତି ।

ମର୍କଟ ପ୍ରାୟ କରେ ଲୀଳା

 ମନ ଓ ଦେହେ ପାଏ କିଳା ।

ମିଥ୍ୟା ସେ କହେ ନିତି ନିତି

ମାତଇ ଲୋଭ  ଗର୍ବେ ଅତି ।

ମର୍ତ୍ତ୍ୟେ ମନୁଷ୍ୟ ଦେହ ଧରି

ମରଇ ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ ଜଳି ।

ମନରେ ବୋହି ଭେଦ ଭାବ

ମରେ ଈର୍ଷା ଘୃଣା  କଳହ ।

ମାନଙ୍କେ ଚିର ମାତି ରହି

ମର୍ତ୍ତ୍ୟେ ମନୁଷ୍ୟ ଦେହ ବୋହି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational