Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Mamatamanjari Das

Abstract

3  

Mamatamanjari Das

Abstract

ମୋର ପ୍ରିୟ ସାଥୀ ବହି

ମୋର ପ୍ରିୟ ସାଥୀ ବହି

1 min
136


ଠୁକୁ ଠୁକୁ ହୋଇ

ଚାଲିଲି ପଥ ମୁଁ

ମାଆକୁ ସାଥୀଟେ କରି

ଝୁଣ୍ଟି ପଡେ ଯେବେ ଖାଲ ଖମା ପଥେ

ମାଆ ଟେକିନିଏ ମୋ ହାତକୁ ଧରି ।


ବଡ ହୋଇ ଗଲି

କଥା ମୁଁ କହିଲି

ଚାହାଳୀକୁ ଗଲି ପଢିବା ପାଇଁ

ବାପା ଆଣିଦେଲେ ଛବିଳ ମଧୁ ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ

ତା' ସହ ବନ୍ଧୁତା କରିବା ପାଇଁ ।


ସତରେ……!

କି ଆକର୍ଷଣ ଥିଲା କେଜାଣି ତା'ପାଖେ

ଛାଡି ପାରିଲିନି ତାକୁ ମୁଁ ଜମା

ଶୟନେ ସ୍ୱପନେ ଅବା ଜାଗରଣେ

ହୋଇଗଲା ସିଏ 

ମୋ ଜୀବନର ପରିସୀମା ।


ତାକୁ ପାଇଲା ପରେ

ପଛକୁ ଚାହିନି

ଚଢିଲି ସଫଳତାର ଲମ୍ବା ଶିଢୀ

ଗୀତା ,ଭାଗବତ ଅବା ସ୍କୁଲ ପାଠ

ସବୁଥିରେ ଗଲି ଆଗକୁ ମାଡି ।


ପିଲାଏ ଡାକିଲେ ଗ୍ରନ୍ଥ କୀଟ ମୋତେ

ତଥାପି ନଥାଏ ମୋ ଅବଶୋଷ

ସବୁବେଳେ ସାଥୀ ମୋର ପ୍ରିୟ ବହି

କଢାଇ ନିଏ ସେ ଅମଡା ପଥ ।


ବହିଟିଏ ମୋର ବଡ ଦୁର୍ବଳତା

ସଭିଏ ଜାଣନ୍ତି ଏକଥା

କିନ୍ତୁ……

ଜୀବନ ସାଥୀ ମୁଁ ପାଇଲି ଯାହାକୁ

ସାହିତ୍ୟ ପ୍ରତି ତାଙ୍କର ଟିକେ ନାହିଁ ଉଦାରତା ।


ତଥାପି ଛାଡିନି ଲେଖିବା କଳାଟା

ଯେତେବି ଯନ୍ତ୍ରଣା ଆସେ

ଆଜି ମୁଁ ପଡିଛି କରୋନା କବଳେ

ହେଲେ ଲେଖା ଆଉ ବହି 

ଦୁହେଁ ସାଥୀ ମୋର ହୋଇ ଅଛନ୍ତି ମୋ ସାଥେ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract