Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

4  

Kalandi pal

Inspirational

ମୋର ଘରବାଲି

ମୋର ଘରବାଲି

1 min
242



ମୋର ଘର ବାଲି ନହକା ତା ଚାଲି

    ହାତେ ଓଢ଼ଣୀ ତା ମୁଣ୍ଡେ

ଧିରେ କୁହେ କଥା  ତଳକୁ ତା ମଥା

    ଧାରୁଆ ଇସ୍ପାତ ଖଣ୍ଡେ ।


ଦୁଇ ପଟେ ଧାର    ଅଟଇ ତାହାର

    ଦିଶେ ଖାଲି ଦାଉ ଦାଉ

ନ ଗଲେ କଥାରେ ମହଙ୍ଗା ଯେ ପଡେ

     ସହି ହୁଏ ନାହିଁ ଭାଉ ।


ବୋପାଟି ତାହାର ଅଟେ ହାବିଲଦାର

     ଭାଇଟି ତାର କିରାଣୀ

ଚାକିରିଟେ ନାହିଁ    ବେକାରଟେ ମୁହିଁ

     ଛନ୍ଦି ଦେଲେ ତାକୁ ଆଣି ।


ରୋଷେଇ ଶିଖିନି    ବାସନ ମାଜେନି

     ସଫା କରେନି ତା ଲୁଗା

ଘର ଓଳେଇବା      ବହୁ ଦୂର ଅବା

     ଚାଲିଲେ ଦୋହଲେ ଜାଗା ।


ନାହିଁ ତାହା ପାଇଁ     ବ୍ଲାଉଜଟେ କାହିଁ

      କମ୍ପାନୀ ହୋଇନି ଖୋଲା

ଗଲା ସନ ଏଠି      ମିସ୍ତ୍ରୀଟିଏ ଡାକି

      ଦୁଆର କରିଲି ମେଲା ।


ବସିବ ଓଳିଏ      ଖାଇବ ଥାଳିଏ

      ଚିହ୍ନିଛି ଏକା ତା ପେଟ

ଉଠିବା ବେଳକୁ     ଧରି ତା ହାତକୁ

      ନିତି କୁହେ ଉଠ ଉଠ ।


ଏହି ଭଳି ଭାଗ୍ୟ  ମିଳିଲେ ସୌଭାଗ୍ୟ

     ମଣେ ତା ପତି ଦେବତା

ଗୋଟେ ଉପକାର    ହେଉଥିବ ତାର

      ହଜେ ବହୁମୁତ୍ର ସତ୍ତା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational