BULU BEHERA

Comedy Romance

3  

BULU BEHERA

Comedy Romance

ମୋ' ରାଜହଂସୀ

ମୋ' ରାଜହଂସୀ

1 min
215


ପଦୁଅଁ ଫୁଲ ପରି ତୋର କଳେବର,

ଧଳା କଇଁ ଠାରୁ ଶୋଭଇ ତୋ ପୟର l(ଘୋଷା )

ଉର୍ବଶୀ ପରି ତୁ ଦିଶୁଛୁ କି ସୁନ୍ଦର ,


ପଦୁଅଁ...l (0)


ଚାଲି ତୋର ଢଳ ଢଳ ସତେ ରାଜହଂସୀ,

ହସିଦେଲେ ହୀରା ମୁକୁତା ଯାଏ ଖସି l

ଦେଖିନଥିଲି ତୋ ପରିକା ମୁଁ ରୂପସୀ ,

ପଦୁଅଁ... (1)


ଓଠ ତୋର ଗୋଲାପି କଢ଼ କି ସୁନ୍ଦର,

ମଲ୍ଲୀ ପରି ଝଟକୁଥାଏ ଦନ୍ତ ତୋର l

ବାଣୀ ତୋର କୋକିଳ ଠାରୁ କି ମଧୁର ,

ପଦୁଅଁ...... (2)


ନୟନ ଦିଶେ ନୀଳକାଶ ଠାରୁ ବଳି,

ରୂପ ତୋର ଦାମିନୀ ପରି ଯାଏ ଝଳି l

ଗୋରୀ କେବେ ହେବୁ ତୁ ମୋର ଗଳାମାଳୀ

ପଦୁଅଁ .......|(3)



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy