Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

KRUTIBAS NAYAK

Comedy Inspirational Others

3  

KRUTIBAS NAYAK

Comedy Inspirational Others

ବ୍ୟଙ୍ଗ କବିତା : ପର ଦରବ ଭାରି ସୁନ୍ଦର

ବ୍ୟଙ୍ଗ କବିତା : ପର ଦରବ ଭାରି ସୁନ୍ଦର

1 min
254



ପର ଦରବ ଭାରି ସୁନ୍ଦର ମହମହକି ବାସେ,

ପର ସଂପତ୍ତି ଅଳପ ଥିଲେ ଅଧିକ ହୋଇ ଦିଶେ ।


ପରର ସୁଖ ଦେଖିଲେ ମନେ ଲାଗି ଯାଉଛି ନିଆଁ,

ପରର ଦୁଃଖ ଦେଖିଲେ ସିନା କହନ୍ତି ଆହା ଆହା ।


ପର ପିଲାଟା ପଢିଲେ ଭଲ ମୋ ପିଲା ଖାଏ ମାଡ଼,

ପର ଝିଅଟା ସୁନ୍ଦରୀ ହେଲେ ଜଳି ଉଠେ ମୋ ହାଡ଼ ।


ପରଘର କି ଗାଡ଼ିକୁ ଦେଖି ମନଟା ହାଇଁପାଇଁ,

ପର ମଣିଷ କଷ୍ଟ କି ଶ୍ରମ ଆଖିକୁ ଦିଶେନାହିଁ ।


ପର ଘରର ଶାଗ ପଖାଳ ଭାରି ସୁଆଦ ଲାଗେ, 

ପର ବାଡ଼ିରେ ଫୁଲକୁ ଦେଖି ଈଶ୍ୱର ଭକ୍ତି ଜାଗେ ।


ପର ଗାଈର କ୍ଷୀର ପତଳା ବଦଳ ଭାରି ଦୁଷ୍ଟ,

ପର କୁକୁର ଭୁକେନା ଯଦି ହୁଏ ସେ ଶାନ୍ତ ଶିଷ୍ଟ ।


ପର ପିଣ୍ଡାରେ ବସି ଗପିଲେ ସୁଖରେ ଦିନଯାଏ ,

ପରଲୋକଙ୍କୁ କରିଲେ ନିନ୍ଦା ମନ ହାଲୁକା ହୁଏ ।


#ସିଧାକଥା-୩୮



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy