Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Dharmananda Maharana

Inspirational Children

4.8  

Dharmananda Maharana

Inspirational Children

ମୋ ମାଆ ମହାନ୍

ମୋ ମାଆ ମହାନ୍

1 min
357


ତୋ କୋଳେ ଜନ୍ମିଛି 

ବଢ଼ିଛି ତୋ କୋଳେ

ଦେଖିଛି ତୋ କୋଳେ ସରଗ,

ତୋ କୋଳେ ଖେଳିଛି

କେତେ ମାରିଛି ଲାତ

ପାଇଛି ମଧୁସମ ଆନନ୍ଦ ।


ଅଝଟ ହୋଇଛି

ଅଳି ମୁଁ କରିଛି

ସବୁ ଯେ ସହିଛୁ ତୁହି,

ରୋଗ ବ୍ୟାଧି ଯେତେ

ଖାତିରି ନକରି

ପୀଡ଼ା ନେଇଛୁ ଦେହେ ବୋହି ।


ପିଲାଙ୍କର ପେଟ

ପୁରାଇବା ପାଇଁ

ନିଜେ ତୁ ରହିଯାଉ ଭୋକେ,

ତୋର ସେ ତ୍ୟାଗକୁ

ଭୁଲି ଯାଇଛନ୍ତି

ଆଜିର ଏଇ ବଡ଼ ଲୋକେ ।


କେବେ ପୁଣି ମାତା

ଅଟୁ କେବେ ଧାତ୍ରୀ

କେବେ ଯେ ସାଜୁ ଶିକ୍ଷୟିତ୍ରୀ,

ତୋହରି ଶିକ୍ଷାରେ

ସଂସାର ଜାଣିଲା

ଲଙ୍ଘି ଗଲି ଅନ୍ଧାର ରାତି ।


ତୋହର ଋଣକୁ

କିପରି ଶୁଝିବି 

ଭାଳଇ ସଦା ମନ ମୋର 

ପୁନର୍ଜନ୍ମ ଯଦି 

ସମ୍ଭବ ହୁଅଇ 

ଜନ୍ମ ନେବି ମୁଁ ବାରମ୍ଵାର । 


ହେ ! ମାଆ ମୋହର 

ଦୁନିଆରେ ଆଉ 

ତୋ'ଠାରୁ ନାହିଁ କେ ନିଜର 

ତୋ' ଆଶିଷ ଥିଲେ 

ନାହିଁ କିଛି ଡ଼ର 

ତୁ ବିଧାତା ତୁ ହିଁ ଇଶ୍ୱର । 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational