Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bishnupriya Panda

Inspirational

4  

Bishnupriya Panda

Inspirational

ବିନାଶ୍ରୟେ ନ ବର୍ତ୍ତନ୍ତି କବିତା

ବିନାଶ୍ରୟେ ନ ବର୍ତ୍ତନ୍ତି କବିତା

1 min
315



ମନର ଭାବକୁ ରୂପ ଦେବାପାଇଁ

କବିତା ହୁଅଇ ଲେଖା

ଗୋଟିଗୋଟି ଶବ୍ଦ ସୂତାରେ ଗୁନ୍ଥିଣ

ଛନ୍ଦ ରେ ଦିଅଇ ଦେଖା l


ବିନା ଆଶ୍ରୟ ରେ ଗୁଞ୍ଜରଣ ନୁହେଁ

କବିତା ବନିତା ଲତା

ଆଶ୍ରୟ ମାଧ୍ୟ୍ୟମ ଆବଶ୍ୟକ ହୁଏ

ଲେଖିବା ପାଇଁ କବିତା l


କବିର ମନକୁ ପଦଟିଏ ଯଦି

ଆସିଯାଇଥାଏ ଥରେ

ପଦରେ ପଦକୁ ଛନ୍ଦି ଛନ୍ଦି ସିଏ

କବିତା ରଚନା କରେ l


ପ୍ରଥମ ପଦ ଟି ପ୍ରିୟା ପ୍ରିୟ କିବା

ହେଉ ଇଶ୍ୱର ଙ୍କ ସୃଷ୍ଟି

କଳ୍ପନା ର ଚିତ୍ର ପଟେ ଉଙ୍କିମାରେ

ଲେଖା ହୁଏ ତ ଝଟତି l


ଯଦି ସେ କବିତା କାହାର ମନକୁ

କରିଥାଏ ଉଦବେଳିତ

ସଫଳ ହୁଅଇ କବିର ଲେଖନୀ

କବି ହୁଏ ଆନନ୍ଦିତ l


କବିତା ତ ଏକ ସ୍ତ୍ରୀଲିଙ୍ଗ ଅଟଇ

ପ୍ରେମେ କେବେ ମତୁଆଲା

କେତେବେଳେ ପୁଣି କଲମ ମୁନକୁ

ଖଣ୍ଡା ବର୍ଚ୍ଚା ରୂପ ଦେଲା l


ଲେଖନୀ ମୁନ ତ ଚାଲିଗଲେ ଥରେ

କବିତାଟି ରୂପ ନିଏ

ଆବଶ୍ୟକ ନାହିଁ ଖଣ୍ଡା ତଳୁଆର

ସଭିଙ୍କୁ ମାରି ଶୁଆଏ l


କେବେ ପୁଣି ଅମୃତ ର ଧାରା ବର୍ଷି

ଉଜୀବିତ କରେ ସର୍ବେ

ତା ଭାବ କୁ ପାଇ କବିର କବିତା

ଛନ୍ଦମୟ ହୁଏ ଗର୍ବେ ।


ସରସ୍ବତୀ ଆସି କଣ୍ଠରେ ବସିଣ

ଶବ୍ଦ ପୁଞ୍ଜ ଯୋଡି ଦ୍ୟନ୍ତି

ତାକୁ ମାଳା କରି ଗୁନ୍ଥି ଚାଲେ କବି

କେହି ନଜାଣେ ତା ପ୍ରୀତି l


କବିତା ଦିବସ ଏକୋଇସି ମାର୍ଚ୍ଚ

ବିଶ୍ୱରେ ପାଳନ ହୁଏ

ସବୁ କବି ବସି କବିତା ଲେଖନ୍ତି

ବାଣୀ ଠାକୁରାଣୀ ମୋହେ l



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational