Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

4  

Binodini Dash

Inspirational

ଏ ରଙ୍ଗ ରହିଲେ ହେଲା

ଏ ରଙ୍ଗ ରହିଲେ ହେଲା

1 min
350



କ୍ଷଣ କ୍ଷଣ ଆନ ମାନବ ଜୀବନ

ଗର୍ବ ଅହଂକାର ଭୂଷଣ

କାହିଁକିରେ ମନ ଦମ୍ଭ କଥାମାନ

କହୁ ହୋଇ ଜଣେ ଚେତନ

ଯେବେ ନଜାଣୁ

କିଆଁ ଏହି ପରିବର୍ତ୍ତନ

ନିଜକୁ ପଚାରି ବୋଧରେ ବିଚାରି

କରୁଥା' ତୁ କରମମାନ ।


କାହିଁ ପାଇଁ ତୁହି ଆସିଥିଲୁ ମହୀ

ସେଥିପାଇଁ କି ସଚେତନ

ନୁହେଁ ବଡ଼ପଣ ମାନବିକ ଗୁଣ

ତା' ପଛରେ ଅନୁଧାବନ

କରି ଚାଲିଲେ

ରଙ୍ଗ ବିହୀନରେ ଜୀବନ

ଦିଶି ଫିକାଫିକା ଲାଗୁଥିବ ଏକା

ପଶ୍ଚାତ୍ତାପରେ ମଗନ ।


ବଡି଼ମାପଣିଆ ରହିନି ଦୁନିଆ

ଯିଏ ଜନମିଛି ଏଇଠି

ବାଳୀ, କଂସାସୁର ଦୁର୍ଯ୍ୟୋଧନ ବୀର

ଅଶୋକାଦି ଅହଂ ବି ମାଟି

ଉଦାହରଣ

ପୁରାଣଠୁ ଇତିହାସରେ

ଦେଖାଉଥିଲେ ବି ଯେତେ ଯିଏ ରଙ୍ଗ

ଉଡ଼ଇ ସମୟ ଚକରେ ।


ଆଜି ଯେ ଅମୀର କାଲି ସେ ଫକୀର

ରୂପ ବି ଚିରଦିନ ନୁହଁ

ଥିଲେ ଧନ, ରୂପ ହୁଏ କେଉଁ ଲାଭ 

ସୁନ୍ଦର ନଥିଲେ ହୃଦୟ

ଶୋଭାମଣ୍ଡିତ

ଦିଶେ ନାହିଁ ଆନ ଆଖିରେ

ଏ ରଙ୍ଗ ରହିଲେ ହେଲା ବୋଲି ଜନେ

କୁହା କୁହି ହୋନ୍ତି ତୁଣ୍ଡରେ ।




Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational