Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Children

4  

Bharatabandhu Biswal

Inspirational Children

ମୋ ଅଗଣା ତାରାଫୁଲ

ମୋ ଅଗଣା ତାରାଫୁଲ

1 min
386



ମନ ଲଗାଇଲେ ବାଳକେ

 ମିଳେ ଅପାର ସିଦ୍ଧି 

ଅଭ୍ୟାସ ବଳରେ ଆୟତ୍ତ 

ଜ୍ଞାନ ବିଦ୍ୟା ଓ ବୁଦ୍ଧି । 


ପତ୍ର ଦୁଇଟିରୁ ମହକେ 

ବନ୍ଦନୀୟା ତୁଳସୀ

ସର୍ବ ଗୁଣ ସର୍ବ ସମ୍ପର୍ଣ୍ଣା

ଉପକାରୀ ଔଷଧୀ ।


ଜ୍ଞାନ ସୁଗଭୀର ସାଗର

ବୁଦ୍ଧି ମୁକ୍ତା ଯେସନ

ଅରଜ ଅଭ୍ୟାସେ ବାଳକେ

ଦେଇ ମନ ଲଗନ ।


ଅଳପ ଜ୍ଞାନ ତ ଅଟଇ

ଭୟଙ୍କର ସର୍ବଦା

କେଉଁ କୂଳ ଯୋଗ୍ୟ କରେନା

ମାରେ ନଈର ଅଧା ।


ଅତି ଅଟେ ସବୁ କଥାରେ

ସବୁବେଳେ ଅହିତ

ଦର୍ପ ଅହଂକାର ଇର୍ଷାରେ

ନିଜେ ଜଳେ ମଣିଷ ।


ଅରଜିଲେ ଅର୍ଥ ଲୋଭରେ

ଖାଏ ଚୋର ବଇଦ

ଭୟରେ କୃପଣ ଅସ୍ଥିର

ରାତ୍ରେ ନହୁଏ ନିଦ ।


ଆପଣାର ବୁଦ୍ଧି ବିବେକ

ପରିଶ୍ରମ ଯୋଗ୍ୟତା

ଉପଯୋଗ କଲେ ଉତ୍ତମେ

ମିଳେ ପଦ କ୍ଷମତା ।


ଆମ ପରିବାର ସମାଜ

ସଂସ୍କୃତିର ପ୍ରବାହ

ସହଯୋଗ ସହଭାଗୀରେ

ମିଳେ ସୋହାଗ ସ୍ନେହ ।


ସାମାଜିକ ପ୍ରାଣୀ ମଣିଷ

ପୂଣ୍ୟ ପରୋପକାର

ଛାଡିଲେ ନିହିତ ସ୍ୱ।ର୍ଥକୁ

ଦେବ ସମାନ ନର ।


ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ଠାରେ ଭକତି

ସୁମଧୁର ବଚନେ

ସନ୍ତୋଷିତ ହୁଏ ପରାଣ

ମନ ଲାଗେ ସତ୍କର୍ମେ ।


ଲଭି ଗୁରୁଜନ ଆଶୀଷ

ସ୍ନେହ ଆଦର ପ୍ରେମ

ଆନନ୍ଦ ଉତ୍ଫୁଲ୍ଲ ବାଳକେ

ହୁଅ ସଫଳକାମ ।


ଅଗଣାର ଜ୍ୟୋତି କୋମଳ

ଫୁଲ ଜାତି ପ୍ରଜାତି

ବିକାଶ ସୈ।ରଭ ସୈ।ଜନ୍ୟ

ଜ୍ଞାନ ବୁଦ୍ଧି ସୁମତି ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational