Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sunanda Mohanty

Abstract Action Thriller

4  

Sunanda Mohanty

Abstract Action Thriller

ମଣିଷ

ମଣିଷ

1 min
228


ଷଠିଘରେ କୁଆଁ କୁଆଁ ,ଉହ୍ମେଇ ଭର୍ତ୍ତି ନିଆଁ

ମଣିଷ ଜୀବନ ଆରମ୍ଭ

କେତେ ଯତ୍ନ କେତେ ବେଭାର ଭରପୁର ଆଚାର

ମଣିଷ ପାଇଁ ସମ୍ଭବ ।


ଲାଳନ ପାଳନ ପାଇଁ ସାହାଯ୍ୟ ସହଯୋଗ ନେଇ

ମଣିଷର ହୁଏ ଉଦ୍ଧବ

କେତେ ସ୍ନେହ ପ୍ରେମ ପାଇ ବଡ଼ ହୁଏ ଯିଏ

ବଡ଼ ହେଲେ ଚିହ୍ନେ ସମ୍ପଦ ।


କିଏ ମୋର ବନ୍ଧୁ ସଖା ସହୋଦର ଭୁଲିଯାଏ

ମଣିଷ ଭାରି ଅଜବ

ଭୁଲିଯାଏ କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ ସବୁ ଅସ୍ଥାୟୀ ,ମିଛ ବଡେଇ

କରେ ସୁଯୋଗର ସଦୁପଯୋଗ ।


ସବୁ ଦେଖିଶୁଣି ,ଜରଦଗବ ସାଜେ ପୁଣି ସିଏ

ସବୁବେଳେ ଉଦବେଗ

ପଶୁ ର ଜୀବନ ଅଛି ,ଜନ୍ମ ପରେ ନିଜେ ବଞ୍ଚିଛି

ତା ପ୍ରତି ମଣିଷର ବୈରାଗ ।


ମଣିଷ ପାଇଁ କରି କରି ବାର୍ଦ୍ଧକ୍ୟ ଜୀବନ ଭାରି

ମଣିଷ ତା ପାଇଁ ନିର୍ବେଦ

ଗଛର ବି ଜୀବନ ଅଛି,କରୁନି ପ୍ରତିବାଦ କିଛି

ମଣିଷ ଖୋଜେ ସୁଯୋଗ ।


ସବୁଠାରୁ ଶ୍ରେଷ୍ଠ ପ୍ରାଣୀ ବୋଲାଇ ମଣିଷ ପୁଣି

କାହିଁ ଭୋଗେ ଦୁଃଖ ଶୋକ ରୋଗ

ଜୀବନ କାଳରେ ଢାଳି ସ୍ନେହ ଶ୍ରଦ୍ଧା ପ୍ରୀତି ମୈତ୍ରୀ

ମଣିଷ ତୁ ସଭିଙ୍କୁ କର ସାହାଯ୍ୟ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract