Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Santosh Samal

Crime Others

3  

Santosh Samal

Crime Others

ମଣିଷ ପଣିଆ ତ' ମରି ଚାଲିଛି

ମଣିଷ ପଣିଆ ତ' ମରି ଚାଲିଛି

1 min
176


ସତ ମିଛ ଦୁନିଆରେ ଯାହା ଘଟି ଚାଲିଛି

ହସିଵାକୁ ଏଠି ଟଙ୍କା ମିଳୁଛି

କାନ୍ଦି.. କାନ୍ଦି ଲୁହ ଵଳି ପଡୁଛି

କାହିଁକି କେଜାଣି ଏଠି ଏମିତି ହଉଛି

ଏଠି ମଣିଷ ପଣିଆ ତ' ମରି ଚାଲିଛି ।

ଏଠି ଦୀପ ଜଳୁଛି,ଲୁହ ଵି ଝରୁଛି

ଦୀପ ପାଇଁ ଘିଅ ନିତି ମିଳୁଛି

ଲୁହ ପାଇଁ ଅଭିସାପ ମିଳୁଛି

କାହିଁକି କେଜାଣି ଏଠି ଏମିତି ହଉଛି

ଏଠି ମଣିଷ ପଣିଆ ତ' ମରି ଚାଲିଛି ।

ଏଠି ଯିଏ ଦେଖୁଛି ସିଏ କହୁଛି

ଆ..ହାଃ ଭାରି ଦୁଃଖ ଲାଗୁଛି

କହିଵା ଲୋକଙ୍କର ଏଠି ସାହା ମିଳୁଛି

ଦେଖିଵା ଲୋକଙ୍କୁ ଏଠି ମଜ୍ଜା ଲାଗୁଛି

କାହିଁକି କେଜାଣି ଏଠି ଏମିତି ହଉଛି

ଏଠି ମଣିଷ ପଣିଆ ତ' ମରି ଚାଲିଛି ।

ଏଠି ତେଲିଆ ମୁଣ୍ଡକୁ ତେଲ ମିଳୁଛି

ଭୋକିଲା ପେଟକୁ ନାତ୍ ମିଳୁଛି

ହାତ ଵଢେଇଲେ ଗଭୀର ନଦୀକୁ ଠେଲି କିଏ ଦଉଛି

ଵିଶ୍ଵାସ କଲେ ଵିଷ ମିଳୁଛି

କାହିଁକି କେଜାଣି ଏଠି ଏମିତି ହଉଛି

ଏଠି ମଣିଷ ପଣିଆ ତ 'ମରିଚାଲିଛି ।


Rate this content
Log in