Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tikeshwar Sahu

Inspirational

3  

Tikeshwar Sahu

Inspirational

ମମତାର ଡୋର

ମମତାର ଡୋର

1 min
160



ମମତାର ଡୋର ପ୍ରେମ ସଂପର୍କର

ଟାଣେ ହୃଦୟ ସରକୁ,

ବାକି ରହିଯାଏ ତଥାପୀ ତ କିଛି

ମମତାର ସଂପର୍କକୁ ।


ଏହି ତ ଦୁନିଆଁ ମମତାର ସର

ବାନ୍ଧେ ହୃଦୟ ବନ୍ଧକୁ,

ମମତା ବାନ୍ଧଇ ମମତାକୁ ପୁଣି

ମମତା ମହାଧାରାକୁ ।


ନେତ୍ରେ ଯାହା ଦିଶେ ସ୍ଥାବର ଜଙ୍ଗମ

 ମମତାର ଅଂଶଟିଏ ,

ସଂସାର ସାଗର ବିନ୍ଦୁଟିଏ ସେତ

 ମମତାର ଧାରାଟିଏ ।


ମାତାର ମମତା ପିତାର ତାଡ଼ନା

ଲାଗେ ସ୍ବର୍ଗ ସୁଖ ଭଳି,

ସେ ଅମୃତ ଝର ମମତାର ସୁର

ବହେ ଅମୃତକୁ ବଳି ।


ଥିବ ଜୀବେ ଦୟା ଛାଡ଼ି ମୋହ ମାୟା

ମମତାକୁ ଆଶ୍ରା କରି,

ସଂସାର ସ୍ରୋତର ସୁଖ ନୂଆ ଝର

ଆସିଥାଏ ସେ ତ ଝରି ।


ଯହିଁ ପିତାମାତା ଦେବତା ସମାନ

ସେ ଗୃହ ଅଟେ ମନ୍ଦିର,

ମମତା ରଜ୍ଜୁରେ ବନ୍ଧା ହୋଇଥାଏ

ଗୃହ ସାଥେ ପରିବାର ।


ହୄଦେ ପ୍ରଭୁ ଦିଅ ମମତା ସେନେହ

ଭରିଯାଉ ହୃଦସର,

ବାଣ୍ଟିବି ମମତା ସେନେହ ଅପାର

ଥିବ ଯେତେ ହୃଦୟର ।


ଯେତେ ବାଣ୍ଟୁଥିବି ମମତା ବାଢ଼ିବି

ମମତାକୁ କରି ଧନ,

ଆନ ଧନ ମୋର ନ ଲୋଡ଼େ ନୟନ

 ମମତାକୁ କରି ଆନ ।


ପ୍ରତି ପ୍ରାଣେ ଯେବେ ମମତାର ସୁଅ

ବଢ଼ିଯିବ ନଈ ପରି,

ମମତା ରସକୁ ପାନ କରି ସର୍ବେ

ତରିଯିବେ ତାକୁ ଧରି ।


ମମତା ବିପ୍ଳବ ପ୍ରତି ହୄଦେ ଆସୁ

ମମତାର ସୁଅ ବହୁ,

ଅମୃତ ଜଗତ ଅମୃତରେ ଭରୁ

ମମତା ମନ୍ଦିର ସେହୁ ।



Rate this content
Log in