Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract

4  

Lata Behera

Abstract

ମଧୁ ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ କବିତା ମାଳା

ମଧୁ ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ କବିତା ମାଳା

1 min
4



ମଧୁ ବର୍ଣ୍ଣବୋଧ ସାର ତତ୍ତ୍ୱ ଏଇ

ପଢ କରି ମନ ସ୍ଥିର

ପ୍ରତ୍ୟେକ ବାକ୍ଯର ସେ ଗୁଢ ରହସ୍ୟ 

ବାରେ ଅନୁଧ୍ୟାନ କର ।


କେତେ ଭକ୍ତି ଭାବ ରହିଛି ତାହାର 

ଯୋଡି କହୁଥାଏ କର

ତୁମେ ସାଥେ ଥିଲେ କାଞ୍ଚନରେ 

ବାଞ୍ଛା ନାହିଁ ମୋର ଚକ୍ରଧର ।


ଭକତିର ଭାବ ଅନ୍ତରେ ଭରିବ

ଆଶ୍ରୟ ଦେବ ପୟର

ଏତିକି ମାଗଇ କୃପା ତୋର ପ୍ରଭୁ

ରହୁ ଆଶୀର୍ବାଦ କର ।


ମିଛ ମାୟା ମୋହ ଏଇତ ଦୁନିଆ 

ନୁହଁନ୍ତି କେହି କାହାର

ସ୍ବାର୍ଥ ଥିଲା ବେଳେ ମୋର ମୋର ପ୍ରଭୁ

ସ୍ବାର୍ଥ ସରିଗଲେ ଦୂର ।


ମରିଗଲା ବୋଲି ଦି ଦିନ କାନ୍ଦିବେ

ଦୁଆରେ ଦେବେ ଗୋବର

ରହିଥିବା ଧନ ବାଣ୍ଟିକୁଟି ନେବେ

ସରିଗଲେ ଶୁଦ୍ଧଘର ।


ଲୋଭ ଲାଳସାଟା ଅଢେଇ ଦିନିଆ

ସ୍ବାର୍ଥରେ କରେ ସେ ଘର 

ଧନ ଦଉଳତ ଲୋଡା ନାହିଁ ମୋର

ଧର୍ମେ କର ଅଗ୍ରସର ।


ଏଇ ମାଟି ମାଆ ଏଇଠି ରହିବ

ଏ ଶରୀର ନୁହେଁ ମୋର

କାଞ୍ଚନ ପିଛାରେ ଧାଇଁ କି ଲାଭ

ସିଏ କି ଯିବ ସଙ୍ଗର ।


ଧର୍ମବଳ ଥିଲେ ଧର୍ମଟି ପ୍ରାପତ

ପାପେ ନର୍କ ପଥ ସାର

ପୁଣ୍ୟ ଅର୍ଜି ଥିଲେ ଭଲ କର୍ମ କଲେ

ଖୋଲେ ମୁକତିର ଦ୍ବାର ।


କାଞ୍ଚନରେ ବାଞ୍ଛା ନାହିଁ ମୋର ପ୍ରଭୁ

ନାହିଁ ଧନ ଦରକାର

ଏତିକି ମାଗଇ ପ୍ରଭୁ କୃପା ତୋର

ଧରି ଥିବୁ ହାତ ମୋର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract