Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ratinarayan Rout

Inspirational

4  

Ratinarayan Rout

Inspirational

ମଧୁ ବାଣୀ

ମଧୁ ବାଣୀ

1 min
212



ଧାନ ଓ କଦଳୀ  ଆଖୁ ଓ ବାଉଁଶ

   ମରିବା ସମୟେ ଫଳେ 

ମଣିଷର ଶେଷ   ଅବସ୍ଥା ଆସିଲେ

    ମଦ୍ୟ ପିଏ ଜୁଆ ଖେଳେ l


କ୍ରୋଧ ଅହଂକାର   ଅସତ୍ୟ ବଚନ

    ଚିତ୍ତକୁ ବିପଥେ ନିଏ

ବଡ ଶତ୍ରୁ ଠାରୁ     ବନ୍ଧୁ କପଟତା

    ଭୟାନକ ହୋଇ ଥାଏ l


ବଳଶାଳୀ ଠାରୁ   କୌଶଳତା ବଡ଼

     ଜିଜ୍ଞାସା ଜ୍ଞାନର ଦ୍ୱାର

ଆଜି କାର୍ଯ୍ୟ ଯିଏ   କାଲିକି ରଖଇ

    ଅଳସୁଆ ପଣ ତାର l


ଅତି ବୁଦ୍ଧି ଯିଏ    ପ୍ରୟୋଗ କରଇ

     ଶୀଘ୍ର ପତନ ତାହାର

ସାବଧାନେ ଥିଲେ    ବିନାଶ ହୁଏନି

    ଏତେ ଶୀଘ୍ରଟି କାହାର l


ଉଦ୍ୟୋଗୀ ପୁରୁଷେ କାନ୍ଧେ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ଥାନ୍ତି

    ସଫଳତା ସେ ପାଅଇ 

କୁସଙ୍ଗୀର ସଙ୍ଗେ   ସାଧୁ ବି ରହିଲେ

    ଧିକ ଜୀବନ ହୁଅଇ l


ସ୍ଵାର୍ଥୀ ମଣିଷଟି     ନୁହଁଇ କାହାର

    ଅଟେ ମହାକାଳ ଯକ୍ଷ 

ବହୁରୂପୀ ହୋଇ    ରଙ୍ଗ ବଦଳାଏ

     ସ୍ୱାର୍ଥ ହାସଲ ତା ଲକ୍ଷ୍ୟ l


ମଧୁବାଣୀ ମୁଖେ   ମଧୁ ଚିନ୍ତା ହୃଦେ

    ମନରେ ଯାହାର ଥାଏ

ମଧୁ ବାଣ୍ଟି ସିଏ     ପ୍ରିୟ ପାତ୍ର ହୁଏ

    ଜଗତ ଜନଙ୍କ ସିଏ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational