Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ratinarayan Rout

Classics Others

4  

Ratinarayan Rout

Classics Others

ମା ଦୁର୍ଗା

ମା ଦୁର୍ଗା

1 min
280


ପୁଣ୍ୟ ଶରତର       ପାର୍ବଣ ଋତୁରେ 

      ମାଆଙ୍କର ଆଗମନ

ପ୍ରକୃତି ମାନବେ      ଏ ଧରା ଧାମରେ

     କରିଥାନ୍ତି ଆବାହନ ।


ମଠ ମନ୍ଦିରରେ       ବିଭିନ୍ନ ପୀଠରେ 

      ଷୋଡଶ ଉପଚାର ରେ

ଷୋହଳ ଦିନର       ପରବ ଚାଲଇ 

     ଧରାପୃଷ୍ଠେ ଆଡମ୍ବରେ ।


ମଣ୍ଡପେ ମଣ୍ଡପେ     ମୃଣ୍ମୟୀ ପ୍ରତିମା

       ଅପରୂପେ ଶୋଭା ପାଏ

ଅସତ୍ୟ ଉପରେ      ସତ୍ୟର ବିଜୟ

      ମାଆ ଆବିର୍ଭାବେ ହୁଏ ।


ନବରାତ୍ରେ ମାଆ     ଦଶମହା ବିଦ୍ୟା

      ରୂପେ ପୂଜିତ ହୁଅନ୍ତି

ଦୁର୍ଗତିନାଶିନୀ       ଶଙ୍କଟମୋଚିନୀ

       ଜଗତ ଦୁଃଖ ହରନ୍ତି ।


ମହାଗୌରୀ କାଳୀ   ଷୋଡଶୀ ଭୈରବୀ

      ଭୁବନେଶ୍ୱରୀ ଶିବାନୀ

ଛିନ୍ନମସ୍ତା ଗୋରୀ     କମଳା ମାତଙ୍ଗୀ

       ତାରା ଦୁର୍ଗା ସେ ଭବାନୀ ।


କପାଳୀ ବଗଳା    ଧୂମାବତୀ ଶିବା

     ସତୀ ଶଙ୍କର ଘରଣୀ 

ଶରତେ ପୂଜିଲେ     ଅଭିଷ୍ଟ ପୂରଣେ 

     ସୁଦୟା କରୁ ଜନନୀ ।


ଜଗତ ତାରିଣୀ       କାମ୍ପଲ୍ୟ ବାସିନୀ

      ମହାମାୟୀ ସିଂହାସନୀ

କୁପ୍ରବୃତ୍ତି ନାଶି       ସୁବୁଦ୍ଧି ପ୍ରଦାନେ 

      ଆଶିଷ ଦେ ମା ଜନନୀ ।


ହିଂସା ବାଦ କ୍ରୋଧ      ଯୁଦ୍ଧ ବିଭିଷିକା

        ଦୂର ହେଉ ସବୁ ମନେ

ଶାନ୍ତି ମୈତ୍ରୀ ପ୍ରୀତି     ବିରାଜିତ ହେଉ

         ତୋ ଆଶିଷ ମହାଧନେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics