Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ratinarayan Rout

Others Children

3  

Ratinarayan Rout

Others Children

ବିଦାୟ ଓ ସ୍ଵାଗତ

ବିଦାୟ ଓ ସ୍ଵାଗତ

1 min
157



ବିଂଶଦୁଇ ବର୍ଷ       ବଂଶ ବାହୁ ପରି

   ଅନେକ ଯାତନା ଦେଇ

ଏ ବିଶ୍ଵଭୁବନେ      ଯୁଦ୍ଧର ତାଣ୍ଡବେ

     ନିରୀହ ଜୀବନ ନେଇ ॥

କରୋନା କରୁଣ     କାହାଣୀକୁ ରଚି

      କେତେ ଧନଜନ ନାଶି

ଅନେକ ଧୂରିଣ       ଅମୂଲ୍ୟ ଜୀବନ

     ତୋ ଗରଭେ ଦେଲୁ ପେଶି ॥

ହେ ସମୟ କେବେ     ହୁଅ ଭୟଙ୍କର 

    ଶାନ୍ତକାନ୍ତ ମୂର୍ତ୍ତି କେବେ

ତୁମେ ବଳବାନ      ସବୁରି ମାଲିକ

     ସଭିଏଁ ଜାଣନ୍ତି ଭବେ ॥

ତୁମ ସାଥେ ଋତୁ     ଚକ୍ର ଘୁରୁଅଛି

     ଏକଥା ଅଜଣା ନାହିଁ

ପ୍ରତିଥର ପରି       ଏଥର ଶୀତରେ 

     ଆସ ନୂଆ ରୂପ ନେଇ ॥

ମସିହା ଦିନାଙ୍କ      ଆରମ୍ଭ ହୁଅଇ

   କ୍ୟାଲେଣ୍ଡର ପୃଷ୍ଠା ଡେଇଁ

ନୂଆ ବରଷର       ପରବ ମନାନ୍ତି 

    କେତେ ଖୁସି ଆଶା ନେଇ ॥

ହେ ଦୁଇ ହଜାର       ତେଇଶି ବରଷ

     ଆସିଛ ପୃଷ୍ଠା ମେଲାଇ

ଅନୁରୋଧଟିଏ       ରଖିବ ନିଶ୍ଚିତ

      ତାଣ୍ଡବ କରିବ ନାହିଁ ॥

ଶାନ୍ତି,ମୈତ୍ରୀ,ପ୍ରୀତି       ପ୍ରଗତିକୁ ଧରି

     ନୂଆ ମନ ଆଶା ନେଇ 

ଏ ବିଶ୍ଵଜନଙ୍କୁ         ସ୍ନେହ ଢାଳି ଦେବ

      ତୁମ ଆଶିଷକୁ ଦେଇ ॥



Rate this content
Log in