Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

SRIKANTA PRADHAN

Classics

4.0  

SRIKANTA PRADHAN

Classics

ମାୟାରେ ବାୟା

ମାୟାରେ ବାୟା

1 min
373



କେତେଦିନ ପାଇଁ ମନ ସଂସାରକୁ ଅଛୁକଳି 

ଥରେ ତୁ ପଡ଼ିଲେ ଝୁଣ୍ଟି ଯିବୁ ନିଶ୍ଚୟ ଝାଉଁଳି l


ସଂସାର ଭବ ସାଗର

           ଝସ ରୂପ ମଧ୍ୟେ ତୋର

ଲାଗିଛି ଜଂଜାଳ ଜାଲ

           କାଳ ଧୀବର ଓଟାରି l


ଭାଇ ବନ୍ଧୁ ସାଙ୍ଗ ସଖା

           ସମ୍ପଦରେ ସିନା ଲେଖା

ଏକାହୋଇ ଆସିଥିଲୁ

           ପୁଣି ଏକା ଯିବୁ ଚଳି l


ଧର୍ମ କର୍ମ ଯାହା କଲୁ

            ଜ୍ଞାନ କୀର୍ତ୍ତି ଅରଜିଲୁ

ଦାନ ପୂଣ୍ୟ ଥାଅ କରି

             ପଥକୁ ହେବ ସଙ୍ଖାଳି l


ସବୁ ବୋଲୁ ମୋର ମୋର

             କେହି ନହୋଇବେ ତୋର

ମୁକତି ପାଇବୁ ଯଦି

              ନାମ କର ଜପମାଳୀ l


କହେ ଦୀନ ପ୍ରେମାନନ୍ଦ

             ସଂସାରଟା ପୁରା ଅନ୍ଧ

ଇନ୍ଦୁରକୁ ପଥ ନାହିଁ

             ଗଜ ସହଜରେ ଗଳି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics