Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Tapan Kumar Swain

Inspirational

3  

Tapan Kumar Swain

Inspirational

ମାୟା ସଂସାର

ମାୟା ସଂସାର

1 min
468


ମୋହ ମାୟା ଭରା ଏ ସାରା ସଂସାର

ନୁହେଁ ଦୀର୍ଘ ଦଣ୍ଡ କାଳ,

କେତେବେଳେ ପ୍ରାଣ ଯିବ ଏ ଘଟରୁ

କିଏ ବା ଜାଣିଚି ବେଳ । 


ହସୁଥିବ ଦିନ ସକାଳ ସୂରୁଜ

ଫୁଲ ପକ୍ଷୀମାନଙ୍କର ମେଳେ

କେତେବେଳେ ଆସି ଅନ୍ଧାର ଘଟିବ

ଦେଖୁ ଦେଖୁ ମହୀ ତଳେ । 


ପ୍ରିୟ ପରିଜନ ହସୁଥିବେ ବସି 

ସୁଖର ପସରା ମେଲି,

ଦୁଃଖ ଆସିଗଲେ ସର୍ବେ ଯିବେ ଦୂରେ

ନିଜ ବାଟେ ନିଜେ ଚାଲି । 


ସଂସାର ଗୋଟିଏ ଅଥଳ ସାଗର

ଜୀବ ଗୋଟେ ଛୋଟ ନାଵ,

ହିଂସାର ଜୁଆର ଉଠିଲେ ମନରେ

ତୁଟିଯାଏ ସବୁ ଭାବ । 


ବିଧାତା ରଚିଛି ସଂସାର ଭିତରେ

ମୋହ ମାୟା ଲୋଭ ହିଂସା,

ହୃଦୟ ମନ୍ଦିରେ ପାପ ବଢ଼ିଗଲେ

ଉଡିଯାଏ ଦୂରେ ହଂସା । 


ସଂସାର ଗୋଟାଏ ମାୟାର କୁହୁଡି

ଘେରା ଏକ ଫୁଲ ବନ,

କାହିଁକି କେଜାଣି ମଣିଷ ବଦଳେ

ଜାଣିଶୁଣି ପ୍ରତିଦିନ ।



Rate this content
Log in