Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit Kumar Raut

Action

4  

Ajit Kumar Raut

Action

ЁЯОаЁЯОарморм╛рмдрнГрмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЧрнМрм░рммЁЯОаЁЯОа

ЁЯОаЁЯОарморм╛рмдрнГрмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЧрнМрм░рммЁЯОаЁЯОа

1 min
260


рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЖрмжрм░ рмжрнЗрмЙрмЫрмирнНрмдрм┐ рмЬрмирнЗ


рм▓рнЗрмЦрнБрмерм╛рмирнНрмдрм┐ рмУрмбрм┐рмЖрм░рнЗ,


рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЙрмирнНрмирмдрм┐ рм╣рнЗрмЙрмЫрм┐


рмЪрнЗрм╖рнНрмЯрм╛ рм▓рм╛рмЧрм┐ рмЕрмЫрм┐ рмпрм░рнЗ


рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмШрм░рм░ рмЫрнБрмЖ рмкрнБрмгрм┐ рмЖрморнЗ


рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмЬрмирмирнА рмЖрмо,


рморм╛рмЖрмБ рми рмХрм╣рм┐рмг рморморм┐ рмХрм╣рм┐рммрм╛рмЯрм┐


рм╕рмВрм╕рнНрмХрнГрмдрм┐ рмирм╛рм╣рм┐рм╣рм┐рмБ рмЖрмо


рммрм╛рмкрм╛ рм╣рм┐рмБ рмХрм╣рм┐рммрм╛ рм▓рмЬрнНрмЬрм┐рмд рм▓рм╛рмЧрнБрмЫрм┐


рмЧрнЛрм░рм╛ рмХрм╣рм┐ рммрнЗрмХрм┐ рммрм╛рмкрм╛,


рммрм╛рмкрм╛ рморм╛рмЖрмБ рмЖрмо рмЬрнАрммрми рмжрм░рнНрмкрмг


рм╢рм┐рм╢рнБ рмЧрнБрм░рнБ рморм╛рмЖ рммрм╛рмкрм╛


рмдрм╛рмЩрнНрмХрм░рм┐ рм╢рм┐рмХрнНрм╖рнНрнЯрм╛ рм╣рм┐рмБ рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмжрм░рнНрмкрмг


рмкрме рмкрнНрм░рмжрм░рнНрм╢рмХ рм╕рнЗрм╣рнБ,


рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЙрмирнНрмирмдрм┐ рмдрм╛рмЩрнНрмХрм░рнЗ рмЬрмбрм╝рм┐рмд


рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рмЧрнБрм░рнБ рмормзрнНрнЯ рм╕рнЗрм╣рнБ


рм╕рнЗрм╣рнБ рмкрмернЗ рмПрммрнЗ рмкрмермЧрм╛рморнА рм╕рммрнБ


рмПрм╣рм┐рм╣рм┐рмБ рмнрм╛рм╖рм╛ рмЧрнМрм░рмм,


рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рм╕рмВрм╕рнНрмХрнГрмдрм┐ рмЧрнМрм░рммрм╛рмирм┐рмдрнНрмм рмХрм░рнЗ


рморм┐рм│рнБрмЫрм┐ рмкрнНрм░рмнрнБ рмЧрнМрм░рмм


рммрм┐рмЪрнНрмЫрмирнНрмирм╛рмЪрм│рм░ рмкрммрм┐рмдрнНрм░ рмнрнВрморм░рнЗ


рмЬрмЧрмирнНрмирм╛рмермЩрнНрмХ рмирмЬрм░,


рмжрнЗрмЙ рмЫрмирнНрмдрм┐ рмкрнНрм░рмнрнБ рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЧрнМрм░рмм


рм░рмЦрм┐рмЫрмирнНрмдрм┐ рм╣рм┐рмБ рмирмЬрм░


рммрм┐рмЪрнНрмЫрмирнНрмирм╛рмЪрм│рм░рнЗ рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмкрнНрм░рмжрнАрмк


рмЬрм╛рм│рм┐ рмжрнЗрм▓рнЗрмЯрм┐ рмХрм╛рм│рм┐рмЖ,


рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рм▓рнЗрмЦрмирнНрмдрм┐ рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмкрмврмирнНрмдрм┐


рмЖрмгрнБ рмЫрмирнНрмдрм┐ рмирм┐рмдрм┐ рмХрм│рм┐рмЖ


рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЖрмжрм░ рмжрнЗрмЙ рмЫрмирнНрмдрм┐ рмЬрмирнЗ


рм▓рнЗрмЦрнБрмерм╛рмирнНрмдрм┐ рмУрмбрм┐рмЖрм░рнЗ,


рмУрмбрм╝рм┐рмЖ рмнрм╛рм╖рм╛рм░ рмЙрмирнНрмирмдрм┐ рм╣рнЗрмЙрмЫрм┐


рмЪрнЗрм╖рнНрмЯрм╛ рм▓рм╛рмЧрм┐ рмЕрмЫрм┐ рмпрм░рнЗ



Rate this content
Log in

More oriya poem from Ajit Kumar Raut

Similar oriya poem from Action