Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pinku Ranbida

Inspirational

3  

Pinku Ranbida

Inspirational

"ମାଁ ନାରେ କଳଙ୍କ କୁଇଲି"

"ମାଁ ନାରେ କଳଙ୍କ କୁଇଲି"

1 min
182


କୁଇଲିରେ ଖୁଲା ଆକାଶେ

ବୁଲୁଛୁ କେତେ ଡେଣା ମେଲେଇ,

ତୋର୍ ଛୁଆ କେ କୁଆ ଘରେ ଦେଇ

କାଏ ସୁଖ୍ ତୁଇଁ ପାଉଁ ?


ଲୋକ୍ ଦେଖାନିଆ କେତେ ହେସୁ

ନିଜ୍'କେ ନିଜେ ଗରବ୍ କରସୁ,

ଧିକ୍ ଯାଉଁ ତୋର୍ ଜୀବନ୍

ମାଁ ସୁଖ୍ କାଣା ନାଇଁ ଜାନି ପାରସୁ ।


ଛୁଆର୍ ଦୁଃଖ୍,ସୁଖ୍ କେବେ ବୁଝବୁ

ଦଶ୍ ମାସ୍ ଧରି ଜନମ୍ ଦେଲି,

ଗର୍ଭ ଧାରିଣୀ ମାଁ ହେଇକରି

ଛୁଆକେ ଅଲଗା ଠାନେ ଦେଲୁ ।


ମାଁ'ର୍ ନାରେ କଳଙ୍କ ଲଗେଇ

କେତେ ଗୀତ୍ ଗାଉଛୁ,

ଦୁନିଆର୍ ଆଗାଡେ ଦେଖେଇ ହେଇ 

ନିଜର୍ ଛୁଆକେ ଭୁଲି ଯାଇଛୁ ।


କୁଆ ବସାଥି ଛୁଆକେ ଦେଲୁ

ମାଁ'ର୍ ନାରେ କଳଙ୍କ ଲଗାଲୁ,

ଯେତେ ଗୀତ୍ ଗାଏଲେ କାଏଁ ହେବା

ନିଜକୁ ନିଜେ ହିନିସ୍ତା କଲୁ ।


ମାଁ ହେଇ, ମାଁ ସୁଖ୍ ନାଇଁ ଜାନଲୁ

କେନ୍ ଜନମ୍ କାଏ ପାପ୍ କରିଥିଲୁ,

କେତେ ବଡା ମିଠା ,ମାଁ' ସବଦ୍

ତାର୍ ନାରେ କଳଙ୍କ ଲଗେଇ ଦେଲୁ ।


ମିଠା ମିଠା ଗୀତ୍ ସୁନେଇ କରି

ଦୁନିଆଁ କେ ପାରବୁ ଠକି,

ତୋର୍ ମନ୍ କେ ଥରେ ପଚରା

ରହି ପାରସୁ କାଏ ସୁଖୀ ।


ସୋର୍ ରଖିଥା କୁଇଲି ରାନୀ

ମାଁ' ଗୀତ୍ ଠାନୁ ବଡା ସୁନ୍ଦର୍,

ଆର୍ ଥରେ ଜନମ୍ ପାଏବୁ ଯଦି

ମାଁ'ର୍ ନାରେ ନାଇଁ ଲଗାବୁ କଳଙ୍କ ।


Rate this content
Log in