Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ranjita Mishr

Inspirational Others

3  

Ranjita Mishr

Inspirational Others

ମା'

ମା'

1 min
14K


ଫର୍ଦ୍ଦ ଫର୍ଦ୍ଦ ଶବ୍ଦ ଝରିଯାଏ ଆଜି

ବଖାଣିବାକୁ ମା'ର ମହକ !

ସତରେ କି ବୁଝିଛି କିଏ

ବିବଶ କେତେ ଆଜି ମମତାର ଡାକ ?

ସ୍ଵପ୍ନଟିଏ ଗଢୁଥାଏ ନଅ ମାସ ଦଶ ଦିନ

କର ଯୋଡି ଠାକୁରଙ୍କୁ ଅଳି କରୁଥାଏ

ନ'ଲାଗୁ ଧୂଳି ଦେହେ,

ଧନ ମୋର ଆୟୁଷ୍ମାନ ହେଉ

ଧନ, ଧାନ୍ୟ , ପରିବାର ସୁଖରେ

ଜୀବନ ତା' ପରିପୂର୍ଣ୍ଣ ହେଉ !

କେତେ ଶବ୍ଦ ଦେଇ କଳିନେବ

ଗଭୀରତା ସେ ଅଭୟ ମାତୃତ୍ଵର ?

ଯେବେ ଜୀବନଟେ ଲିଭିଯାଏ

ତା' ଅସହାୟ ଗର୍ଭରେ

କେବେ ନିୟତିର ନିଷ୍ଠୁରତା ତ କେବେ

ସମାଜର ଅନ୍ଧତ୍ୱରେ.....

ନିଃଶବ୍ଦରେ ଗୁମୁରେ ତା ଆତ୍ମା !

ଷଠିଘର କାନ୍ଥ ଯେବେ ଶୂନ୍ୟତାକୁ ଆଉଁଷେ

ଏନ୍ତୁଡ଼ିଶାଳର ନିଆଁ କଇଁ କଇଁ କାନ୍ଦେ,

କୋଉ ଶବ୍ଦ ଆଣି ପୋଛିଦେବ

ତା'ର ଅନ୍ତରର କୋହ !

ସାଉଁଟି ରଖିଛ ଶବ୍ଦ କେତେ ଆଙ୍କିବାକୁ

ତା'ର ପଣତର ଅଭଙ୍ଗ ଛାଇ ?

ତା' ସ୍ନେହର ରଙ୍ଗରେ ଭିଜୁଥାଏ ମାଟି ଓ ଆକାଶ

ବ୍ୟାପିଥାଏ ଭୂମିରୁ ଭୁମାଯାଏ

ସେ ସ୍ନେହବୋଳା ସ୍ପର୍ଶ ,

ନିଜ ସୁଖ ତେଜିଦେଇ ଜିଉଁଥାଏ

ଠିଆ ହୁଏ ସାଥେ ଆପଦେ, ବିପଦେ

ତିଳ ତିଳ ମରୁଥାଏ ଅବହେଳାର ଯନ୍ତ୍ରଣାରେ

କିନ୍ତୁ, ହାତ ତାର ଉଠୁଥାଏ

ଆଶୀର୍ବାଦ ମୁଦ୍ରାରେ !

ମା' ପାଇଁ ଗଢ଼ନି ଶବ୍ଦର କୋଣାର୍କ

ପାରୁଛ ତ ପାଦ ଧୂଳି ମସ୍ତକେ ଲଗାଅ

ସ୍ୱାର୍ଥ ଓ ଅହଂକାରର ପରଳ ହଟାଇ ଦେଖ

ମା' ଯେ ମମତାମୟୀ

ଚଳନ୍ତି ଈଶ୍ୱର !

ରଞ୍ଜିତା ମିଶ୍ର ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational