Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Niranjan Mishra

Inspirational

4  

Niranjan Mishra

Inspirational

ଶୀତ ଲହରୀ

ଶୀତ ଲହରୀ

1 min
339



ପୁଷ ମାଘ ମାସ ଶୀତ ଋତୁ ଇଏ

ଧାଇଁ ଆସିଛି ଧରାକୁ ।

ଶୀତ ଶୀତ ଲାଗେ ଦିହକୁ ଆମର

ଅଧିକ ସଞ୍ଜ ବେଳକୁ ।


ମାଡିଆସେ କେବେ ଶୀତର ଲହରୀ

ଦିହକୁ ଦିଏ ଥରାଇ  ।

ଶୀତ ଲୁଗାପଟା ପିନ୍ଧି ଚଳୁଥିଲେ

ଟିକିଏ ତ୍ରାହି ମିଳଇ ।


ମାଘ ମାସେ ଶୀତ ଆସେ ବାଘ ପରି

ସଭିଙ୍କୁ ଏକଥା ଜଣା ।

ଶୀତର ଲହରୀ ମାଡି ଆସି ଆମ

ବୁଦ୍ଧି କରେ ବାଟବଣା ।


ରକ୍ଷା ପାଇବାକୁ ଶୀତ ଲହରୀରୁ

ଘରକୁ ଉଷୁମ କର ।

ରୁମ୍ ହିଟରକୁ ଲଗାଇବ ଯଦି

ଶୀତକୁ ନଥିବ ଡର ।


ଘର ବାହାରକୁ ଯିବାଲାଗି ତୁମ

ମନ କେବେ ନବଳାଅ ।

ଶୀତ ଲହରୀ ତ ବାହାରେ ବହୁଛି

କିଆଁ ଯିବ ତୁମେ କହ ।


ସଞ୍ଜ ସକାଳରେ ରାତି ଆସିଗଲେ

ବଢଇ ଶୀତ ଲହରୀ ।

ବୁଢାବୁଢୀଙ୍କର ଚିନ୍ତା ବଢିଯାଏ

କିପରି ହୋଇବେ ପାରି ।


ଘୋଡିଘାଡି ହୋଇ ରଖନ୍ତି ଉହ୍ମେଇ

କେହି ତାଙ୍କ ପାଶେ ପାଶେ ।

ନିଆଁ ପୁଆଁଇଲେ ଘରେ ରହିଥିଲେ

ଶୀତ ଲହରୀ ନ ତ୍ରାସେ ।


ଥଣ୍ଡା କାଶ କଫ ଶ୍ୱାସ ରୋଗୀଙ୍କର

ବଇରି ଶୀତ ଲହରୀ ।

ସେବା ଯତନରେ ରଖିଲେ ତାହାଙ୍କୁ

କିଛି ନପାରିବ କରି  ।



Rate this content
Log in