Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Madhu Mita

Inspirational

3  

Madhu Mita

Inspirational

କୁହୁଡି

କୁହୁଡି

1 min
152



ବହୁତ ଖୁସି ଲାଗେ

କାରଣ ଜଣା ଯାଏନି

ମନ ଉଦାସର

ରହସ୍ୟ ବୁଝା ପଡେନି ।


କେହି ନଥାଇ ଲାଗେ

କିଏ ଜଣେ ଜଗି ରହିଛି

ପାଖେ ଥାଇ ମଧ୍ୟ

ଯୋଜନ ଦୂରତା ରେ ଅଛି ।


ଖାଦ୍ୟ ଦେଖି ସତେ

କ୍ଷୁଧା ଆସେନା

କ୍ଷୁଧା ବେଳେ ଖାଦ୍ୟ

ଅପେକ୍ଷା କରେନା ।


 ନା ଏ କେବେ କେଉଁ ସ୍ବପ୍ନ କଳ୍ପନାର

ଏ କିମିଆ ବି ନୁହେଁ ସମୟର

ଏ ତ ଏକ ମଜା ଖେଳ

ନିଜ ଅନ୍ତର୍ମନର ।


କହିଥାଏ ସବୁ ମାୟା

ସତ କେବେ ଦେଖି ହୁଏନା

ଯାହା ସବୁ ଦେଖା ଯାଏ

ସବୁବେଳେ ସତ ହୁଏନା ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational