Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

4  

Kalandi pal

Inspirational

କ୍ରୋଧର ନିଆଁ

କ୍ରୋଧର ନିଆଁ

1 min
242


କ୍ରୋଧକୁ ଉପ୍ରୋଧ କରେନି ବିବୁଧ

   କ୍ରୋଧ ଅଣ୍ଟି ନିଆଁ ସମ

ଜାବୁଡି ଧରିଲେ  କିଛି କ୍ଷଣ ପରେ

    ଗ୍ରାସି ଥାଏ ହୋଇ ଯମ ।


ରାଗ ହିଂସା କୁଟ  ନରକର କୀଟ

   ପ୍ରଭାବରେ ସୃଷ୍ଟି କ୍ରୋଧ

କ୍ରୋଧର ଉତ୍ପନ୍ନେ  ଅଣାୟତ ଜନେ

    ଶେଷ ଫଳ ପ୍ରତିଶୋଧ ।


ଜର୍ଜରିତ ମନେ  ଦାଉ ସାଧେ ଅନ୍ୟେ

    ନିଜେ ହୁଏ ବିଚଳିତ

ବୁଝିପାରେନି ସେ  ହାରିଯାଏ ଶେଷେ

    ଅକର୍ମରେ ଡେଇ ଚିତ୍ତ ।


ଜୀବନର କ୍ରୋଧ ସମ ବିଷ ବୃକ୍ଷ

    ନାଶେ ଜଗତ ମଙ୍ଗଳ

ଖୋଲି କହିଦେଲେ ଅବ୍ୟକ୍ତ କ୍ରୋଧକୁ

    ବୁଝାମଣା ସୁଵିଚାର ।


କ୍ରୋଧର ନିଆଁଟି  ଲାଗିଲେ ମନେଟି

    ପେଟ୍ରୋଲେ ନିଆଁ ସଂଯୋଗ

କ୍ଷଣିକ ସମୟେ  ସବୁ ଧ୍ବଂସ ହୁଏ

    ବୁଝେନି ସେ ପଛ ଆଗ ।


ସେଇ କ୍ରୋଧ ବଶେ ନିଜେ ହାରି ବସେ

    ନିଜ ଅମୁଲ୍ୟ ଜୀବନ

ରହିଥାନ୍ତି ଚାହିଁ  କଳା କୋଟ ଦେହି

    ଲୁଟିବାକୁ ତାର ଧନ ।


ଜୀବନକୁ ହାରେ ଧନ ଜନ ହାରେ

   ହୋଇ କ୍ରୋଧର ଅଧୀନ

ଅହଂ ପଣିଆକୁ  ସାକାର ଦେବାକୁ

    ବଳିପଡ଼େ ନିଜ ପ୍ରାଣ ।


ଶାନ୍ତି ବଦଳରେ  ଆଶାନ୍ତି ବୀଜର

   ଅଙ୍କୁରୋଦଗମ ହୁଏ

ଜୀବନଟା ସାରା  କହମହ ଭରା

   କେଉଁ ଲାଭ ଅବା ପାଏ ।


ଆର୍ଯ୍ୟ ସଂସ୍କୃତିରେ ଉପାସନା ଯୋଗେ

    କ୍ରୋଧ ହୁଏ ଉପଶମ

ସାଧିଲେ ତାହାକୁ  ମିଳେ ଜୀବନକୁ

    ଦିବ୍ୟ ଶକ୍ତି ଦିବ୍ୟ ଜ୍ଞାନ ।


କ୍ରୋଧ ହିଂସା ରାଗ ମହୌଷଧି ଆଗ

    ଉପାସନା ପ୍ରାଣାୟାମ

ନୀତି ଅଭ୍ୟାସିଲେ  ଯମପୁର ଥରେ

    ରୋଗ ଭାଗ୍ୟ ହୁଏ ବାମ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational