Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sukanti Hotta

Inspirational

5.0  

Sukanti Hotta

Inspirational

କଲମ ଓ ଭାଗ୍ୟ

କଲମ ଓ ଭାଗ୍ୟ

1 min
395


ସ୍ନେହ ପାଉନାହିଁ ମଣିଷ ମାନଙ୍କ

କି ମୋବାଇଲ ଆସିଲା

ହୃଦୟ ମୋହର ଦୁଃଖ କୋହରେ

ପଥର ପାଲଟିଗଲା ।


ପୂର୍ବ ପରି ଆଉ ଆଦର ନାହିଁ

ପଡିଛି ଗୋଟେ କୋଣେ

କମ୍ପୁଟର ମୋବାଇଲ ବାୟୋମେଟ୍ରିକ୍ସ

ସଭିଙ୍କ ମନ କିଣେ ।


କବି ଲେଖକ ମୋବାଇଲରେ ଲେଖି

ମୋତେ ତ ଭୂଲି ଗଲେ

ମୋର ମହତ୍ୱ ମୋର ମର୍ଯ୍ୟାଦା

ସବୁ ପାସୋରି ଦେଲେ ।


ପିଲାମାନେ ଖାଲି ସ୍କୁଲ କଲେଜରେ

ମୋତେ ଧରି ରଖିଥାନ୍ତି

ଘରକୁ ଆସିଲେ ଫୋପାଡ଼ି ଦେଇ

ଟିଭି ମୋବାଇଲ ଦେଖନ୍ତି ।


ଲେଖା ହୋଇଥିଲା ମୋତେ ଧରିକରି

କେତେ ପୁରାଣ ପୋଥି

ଆଜିବି ସମସ୍ତେ ମନେ ରଖିଛନ୍ତି

ସଭିଙ୍କ ମୁଁ ଅତିଥି ।


ମୋହର ମୂଲ୍ୟ କେବେ କମିବନି

ଯେତେ ବି ବଦଳୁ ଯୁଗ

ମୋତେ ସନମାନ ଯେଉଁ ମାନେ ଦେବେ

ବଦଳି ଯିବ ଭାଗ୍ୟ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational